Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуга доступу до ВПМL3, резервна мережа
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2022-01-04-002584-c ● f07e5cb3621d4786a211c35e72815cb1
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з Законом України «Про екстрену медичну допомогу» від 5 липня 2012р. №5081-VI визначено організаційно-правові засади забезпечення громадян України та інших осіб, які перебувають на її території, екстреною медичною допомогою.
Відповідно до Національного плану нумерації України, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006р. №1105 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 7.12.2006р. №1284/13158, визначено, що номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112 є закріпленими за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноважені забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператори телекомунікацій забезпечують маршрутизацію трафіку.
Згідно з Порядком передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером 103 в телекомунікаційній мережі загального користування, затвердженим наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.06.2013р. №324 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 9 липня 2013р. №1139/2367, визначено технічні вимоги та порядок організації передачі викликів екстреної медичної допомоги до системи екстреної медичної допомоги, тобто схема організації зв’язку.
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», у відповідності до покладених на нього завдань забезпечує приймання від населення викликів щодо надання екстреної медичної допомоги, надісланих за допомогою усіх засобів зв’язку (Статут пункт 2.3). Ця функція виконується єдиною оперативно-диспетчерською службою, що є підрозділом КП «ОЦЕМД та МК» ДОР». Оперативно-диспетчерська служба функціоную цілодобово, та будь яка перерва у роботі (отримання інформації про виклик, щодо надання екстреної медичної допомоги, або передача заявки до бригади швидкої медичної допомоги) є порушенням Закону України «Про екстрену медичну допомогу» від 5 липня 2012р. № 5081-VI в частині наближення надання ЕМД до населення, додержання нормативу прибуття бригад ЕМД на місце події або до хворого, унеможливлює громадянам вчасно отримати екстрену медичну допомогу.
За чинним договором АТ «Укртелеком» КП «ОЦЕМД та КМ» ДОР» надає наступну послугу, та укладається відповідний Договір:
• Послуга доступу до ВПМ L3, резервна мережа.
Згідно з Проектом єдина оперативно-диспетчерська служба у своїй структурі має виносні автоматизовані робочі місця (АРМ) на території регіональних станцій екстреної медичної допомоги. З метою підключення до єдиної оперативно-диспетчерської служби виносних АРМів (автоматизовані робочі місця), що розміщені на території Дніпропетровської області, організована магістральна мережі передачі даних ВПМL3 на базі оператора АТ «Укртелеком» та є резервною мережею. Для організації системи гарячого резервування організовано дві мережі від різних операторів телекомунікацій. Всі дзвінки за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103, з території Дніпропетровської області надходять до диспетчерської служби ОДС у м. Дніпро, формується заявка відповідної форми та миттєво передається до регіональних диспетчерів, що розташовані на території інших станцій екстреної медичної допомоги. Для цього використовується ВПМL3.
Припинення закупівлі зазначеної послуги може призвести до збоїв в роботі оперативно-диспетчерської служби, в частині передачі заявок на надання екстреної медичної допомоги регіональному диспетчеру, затримки у виїзду бригади екстреної медичної допомоги на місце знаходження хворого, тобто недодержання нормативу прибуття, та несвоєчасне надання екстреної медичної допомоги, ускладнення щодо взаємодії функціональних підрозділів КП «ОЦЕМД та МК» ДОР», в частині оперативного управління, відсутності системи гарячого резервування, та додатковими матеріальними витратами і витратами часу щодо організації нових ліній зв’язку, так як існуючі лінії зв’язку та обладнання є власністю АТ «Укртелеком».
Відповідно до Національного плану нумерації України, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006р. №1105 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 7.12.2006р. №1284/13158, визначено, що номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112 є закріпленими за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноважені забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператори телекомунікацій забезпечують маршрутизацію трафіку.
Згідно з Порядком передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером 103 в телекомунікаційній мережі загального користування, затвердженим наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.06.2013р. №324 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 9 липня 2013р. №1139/2367, визначено технічні вимоги та порядок організації передачі викликів екстреної медичної допомоги до системи екстреної медичної допомоги, тобто схема організації зв’язку.
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», у відповідності до покладених на нього завдань забезпечує приймання від населення викликів щодо надання екстреної медичної допомоги, надісланих за допомогою усіх засобів зв’язку (Статут пункт 2.3). Ця функція виконується єдиною оперативно-диспетчерською службою, що є підрозділом КП «ОЦЕМД та МК» ДОР». Оперативно-диспетчерська служба функціоную цілодобово, та будь яка перерва у роботі (отримання інформації про виклик, щодо надання екстреної медичної допомоги, або передача заявки до бригади швидкої медичної допомоги) є порушенням Закону України «Про екстрену медичну допомогу» від 5 липня 2012р. № 5081-VI в частині наближення надання ЕМД до населення, додержання нормативу прибуття бригад ЕМД на місце події або до хворого, унеможливлює громадянам вчасно отримати екстрену медичну допомогу.
За чинним договором АТ «Укртелеком» КП «ОЦЕМД та КМ» ДОР» надає наступну послугу, та укладається відповідний Договір:
• Послуга доступу до ВПМ L3, резервна мережа.
Згідно з Проектом єдина оперативно-диспетчерська служба у своїй структурі має виносні автоматизовані робочі місця (АРМ) на території регіональних станцій екстреної медичної допомоги. З метою підключення до єдиної оперативно-диспетчерської служби виносних АРМів (автоматизовані робочі місця), що розміщені на території Дніпропетровської області, організована магістральна мережі передачі даних ВПМL3 на базі оператора АТ «Укртелеком» та є резервною мережею. Для організації системи гарячого резервування організовано дві мережі від різних операторів телекомунікацій. Всі дзвінки за єдиним номером екстреної медичної допомоги 103, з території Дніпропетровської області надходять до диспетчерської служби ОДС у м. Дніпро, формується заявка відповідної форми та миттєво передається до регіональних диспетчерів, що розташовані на території інших станцій екстреної медичної допомоги. Для цього використовується ВПМL3.
Припинення закупівлі зазначеної послуги може призвести до збоїв в роботі оперативно-диспетчерської служби, в частині передачі заявок на надання екстреної медичної допомоги регіональному диспетчеру, затримки у виїзду бригади екстреної медичної допомоги на місце знаходження хворого, тобто недодержання нормативу прибуття, та несвоєчасне надання екстреної медичної допомоги, ускладнення щодо взаємодії функціональних підрозділів КП «ОЦЕМД та МК» ДОР», в частині оперативного управління, відсутності системи гарячого резервування, та додатковими матеріальними витратами і витратами часу щодо організації нових ліній зв’язку, так як існуючі лінії зв’язку та обладнання є власністю АТ «Укртелеком».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 14:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга доступу до ВПМL3, резервна мережа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 січня 2022 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" #21560766 |
Переможець |
468 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 08:32
|
Д-р №1001038.2022 від 17.01.22.PDF | укладений |
18 січня 2022 08:31
|