Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля – код 03212100-1 «Картопля» ,Квасоля червона код
03212200-2 « Бобові овочі та зерна бобових культур сушені»).
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2022-01-04-002483-c ● 46ccec8dbafe4c1c929b83c8bd4145b9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛЮБИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КАХОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42296060 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська обл., смт. Любимівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, буд. 38 |
Контактна особа: |
Шарова Вікторія +380952030981 osvita_lub@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2022 16:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 16:53 |
Очікувана вартість: | 123 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія
1.1. Найменування замовника*. Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
1.2. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
1.4. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)
2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля – код 03212100-1 «Картопля» ,Квасоля червона код 03212200-2 « Бобові овочі та зерна бобових культур сушені»).
2.2. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): відсутні.
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі гривень 00 копійок).
4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2230.
5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:
5.1. Вид закупівлі: процедура закупівлі – Спрощена закупівля.
5.1. Орієнтовний початок проведення: Січень 2022 року.
6. Примітки.
6.1. Затверджено рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області від «04» січня 2022 року рішення № 1
Розгорнути
Згорнути
1.1. Найменування замовника*. Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області.
1.2. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38.
1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060.
1.4. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)
2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля – код 03212100-1 «Картопля» ,Квасоля червона код 03212200-2 « Бобові овочі та зерна бобових культур сушені»).
2.2. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): відсутні.
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 123 000,00 грн. (сто двадцять три тисячі гривень 00 копійок).
4. Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2230.
5. Вид закупівлі та орієнтовний початок проведення:
5.1. Вид закупівлі: процедура закупівлі – Спрощена закупівля.
5.1. Орієнтовний початок проведення: Січень 2022 року.
6. Примітки.
6.1. Затверджено рішенням уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області від «04» січня 2022 року рішення № 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
300 кілограми
Квасоля червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 14:03 |
Додаток_1.doc | |
04 січня 2022 14:03 |
Додаток_2.doc | |
04 січня 2022 14:02 |
Додаток_3.docx | |
04 січня 2022 14:02 |
Додаток_4.doc | |
04 січня 2022 14:02 |
Додаток_5.doc | |
04 січня 2022 14:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
122 568,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 08:12
|
договір №17.pdf | укладений |
20 січня 2022 08:12
|