Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Очікувана вартість
938 640,00 UAH
UA-2022-01-04-000668-c ● 8d1ce0d6bc3d4f3fa380f35605029e43
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24755430 |
Вебсайт: | http://schoolnknvk2.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична, 9 |
Контактна особа: |
Наталія Анатоліївна Бабенко +380953630568 24755430@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2022 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 938 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 693,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*1. Найменування замовника: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24755430. 4. Місцезнаходження замовника: 74900, Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Історична, буд. 9. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бабенко Наталія Анатоліївна, уповноважена особа, головний бухгалтер Ліцею№2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради, телефон 0953630568, e-mail: 24755430@mail.gov.ua.6. Вид предмета закупівлі: послуги.7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Довженка, буд. 3, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900; вул. Історична, буд. 9, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900 (відповідно до тендерної документації).12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 938 640,00 грн. (дев’ятсот тридцять вісім тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.16. Джерело фінансування закупівлі: 790 140,00 грн. - за рахунок коштів місцевого бюджету; 148 500,00 грн. - за рахунок батьківської плати.17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 693,20 грн. (чотири тисячі шістсот дев’яносто три грн. 20 коп.) – 0,5% від очікуваної вартості.18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» січня 2022 року.21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»._________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*1. Найменування замовника: Ліцей №2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24755430. 4. Місцезнаходження замовника: 74900, Херсонська обл., м. Нова Каховка, вул. Історична, буд. 9. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бабенко Наталія Анатоліївна, уповноважена особа, головний бухгалтер Ліцею№2 імені А.П. Бахути Новокаховської міської ради, телефон 0953630568, e-mail: 24755430@mail.gov.ua.6. Вид предмета закупівлі: послуги.7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).9. Код послуг, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Довженка, буд. 3, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900; вул. Історична, буд. 9, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900 (відповідно до тендерної документації).12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 938 640,00 грн. (дев’ятсот тридцять вісім тисяч шістсот сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.16. Джерело фінансування закупівлі: 790 140,00 грн. - за рахунок коштів місцевого бюджету; 148 500,00 грн. - за рахунок батьківської плати.17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 693,20 грн. (чотири тисячі шістсот дев’яносто три грн. 20 коп.) – 0,5% від очікуваної вартості.18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» січня 2022 року.21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі»._________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів ДК 021:2015: 55510000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 9, вул. Довженка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 20 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2022 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2022 10:21 |
Додаток 4 Підстави ст. 17.docx | |
04 січня 2022 10:21 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критериї ст. 16.docx | |
04 січня 2022 10:21 |
Додаток 7 Гарантийний лист про відповідність якості.docx | |
04 січня 2022 10:20 |
Додаток 1 Місце та обсяг надання послуг.docx | |
04 січня 2022 10:20 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
04 січня 2022 10:20 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
04 січня 2022 10:20 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
04 січня 2022 10:20 |
Тендерна документація 2022.doc | |
04 січня 2022 10:20 |
Додаток 8 Згода на обробку персональних даних.docx |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 січня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій