Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури
Очікувана вартість
75 748,00 UAH
UA-2022-01-04-000253-a a4f763d0af7a49eb8739f7c0c4a99e51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрусик Тетяна Федорівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Андрусик Тетяна Федорівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2022 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2022 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2022 11:48
Очікувана вартість: 75 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 378,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1604 кг
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський район,ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
503 кг
Квасоля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський район,ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
103 кг
Сочевиця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський район,ЗДО Любешівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем на підставі видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 11:10
Оголошення 9.docx
12 січня 2022 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2022 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2022 11:10
Оголошення 9.docx
04 січня 2022 11:43
Оголошення 9.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2022 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ 75 740,60
UAH з ПДВ
75 740,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2022 15:22
Електронний підпис
15 січня 2022 15:20
Електронний підпис
15 січня 2022 15:14
Техпаспорт на ТЗ.pdf
15 січня 2022 15:14
Реєстр місця прожив.pdf
15 січня 2022 15:14
Додаток_2 до договору.pdf
15 січня 2022 15:14
горох.pdf
15 січня 2022 15:14
Лист формал помил.pdf
15 січня 2022 15:14
Виписка з реєстру2.pdf
15 січня 2022 15:14
ІПН.pdf
15 січня 2022 15:14
Реєстр потуж Андр.pdf
15 січня 2022 15:14
Техогляд ТЗ.pdf
15 січня 2022 15:14
Виписка з реєстру.pdf
15 січня 2022 15:14
Про взяття на облік.pdf
15 січня 2022 15:14
Витяг з реєстру плат.pdf
15 січня 2022 15:14
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3474903336
Переможець 75 740,60
UAH з ПДВ
17 січня 2022 17:36

Документи

17 січня 2022 17:36
Електронний підпис
17 січня 2022 17:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2022 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРУХНЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3474903336
75 740,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2022 17:36
Електронний підпис
17 січня 2022 17:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:33
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 13:04
ДУ_2 до Дог_3 від24.01.22.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 13:04
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 17:15
Додаткова угода_1цукор.pdf зміни до договору
26 січня 2022 17:14
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 13:46
Договір№3 укладений
26 січня 2022 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника до Договору №3 від 24.01.2022 року у зв’язку із зменшенням бюджетних зобов’язань по цьому Договору, які виникають в межах кошторисних призначень на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Горох 900 кг 17,00
UAH
Квасоля 104 кг 80,00
UAH
Сочевиця 52 кг 80,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 332,70
UAH
Причини розірвання договору: Замовник у зв'язку із відсутністю подальної потреби у закупівлі,внаслідок виникнення форс-мажорних обставин через військову агресію та введенням воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні"