Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004806 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Пушкінська, буд. 31 |
Контактна особа: |
Антоніна Мала +380683325697 kp-likarnya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено - КП «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» (ЄДРПОУ 36588183), що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг із централізованого постачання теплової енергії (централізоване опалення) в межах м. Кам’янця-Подільського.
Наша теплова мережа підключена до загальної мережі КП «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» (ЄДРПОУ 36588183).
Отже ми, як замовник торгів, відповідно до п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції з технічних причин), не маємо можливості здійснювати закупівлю послуг централізованого постачання теплової енергії (централізоване опалення) в інших організацій. Дані послуги за нашим місцезнаходженням може бути надані лише певним виконавцем, а саме КП «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» (ЄДРПОУ 36588183). Альтернатива відсутня.
Тому договір про закупівлю послуг з теплопостачання може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з КП «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» (ЄДРПОУ 36588183)
У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції з технічних причин), внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи у замовника виникає необхідність закупівлі послуг «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (Послуги з теплопостачання (централізоване опалення))» за переговорною процедурою закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 13:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 грудня 2021 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2021 13:40 |
перелік природних монополій - листопад.pdf | |
31 грудня 2021 13:40 |
Протокол переговорів - теплопостачання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-05-000019 ● 75170c43b8bd48618e3a5b0d638117ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2022 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.01.2022 № 4
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 05.01.2022 № 4
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
19. UA-2021-12-31-004192-c; 31.12.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 13:43:23
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з теплопостачання (централізоване опалення) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-31-004192-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить слідуючу позицію щодо послуги (централізоване опалення), яку має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
09323000-9 – Централізоване опалення (District heating).
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-13 18:48:37
Відповідь на запит
Уповноваженою особою допущено помилку під час оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні, а саме - пропущено інформацію стосовно уточнюючого коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а відповідно не дотримано пункт 14 Порядку № 1082.
Оскільки станом на 10.01.2022 року уже було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, електронна система не дає можливості внести зміни в основну інформацію в оголошенні.
Прийнято рішення відмінити переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 3 частини 8 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" #36588183 |
Переможець |
10 103 076,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 13:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 18:58 |
Кінець періоду оскарження: | 24 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 січня 2022 18:58 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час оприлюднення оголошення пропущено інформацію щодо уточнюючого коду послуги та технічно немає можливості внести зміни в інформацію оголошення |
13 січня 2022 18:58
|
Електронний підпис |
13 січня 2022 18:56
|
Протокол відміни - тепло.pdf |