Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Тому «10 грудня» 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2021-12-10-012294-с». Проте знову ж таки станом на « 28 грудня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія за адресою: м. Дніпро, вул. Полігонна 18а; вул.Талаліхіна, 6; вул. В. Нестайка, 5; вул. Каруни, 93; вул. Антоновича,65) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 12:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
31 грудня 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-24-000009 ● b74bc3301e0c46b691b2a80d211f6289
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 14:32 |
07.02.2022 № 76
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 76
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-12-31-003146-с 31.12.2021 Комунальне підприємство "Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради / 26136949 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На даний час ведуться переговори з ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" щодо розірвання договору на постачання електричної енергії №521000056686.2022 від 31.01.22 р. , тому найближчим часом його буде опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro. Паралельно уповноваженою особою з організації та здійснення закупівель КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» 21.02.2022 р. було оголошено нову процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-12-31-003146-c).
2022-02-25 13:22:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
537 637,50
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:31
|
Д.у. №1 від 29.03.22.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:26
|
Пр-л №63.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:25
|
Дніпро.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 13:18
|
Д-р №521000056686.2022 від 31.01.22 .PDF | укладений |
02 лютого 2022 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток 4 в нової редакції |
Номер договору про закупівлю: | 521000056686/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 1.3 - очікуваний обсяг 12041 кВт*годину. Зменшити суму 479118,24 грн. з ПДВ.Внести зміни до п. 4.1. Вартість електричної енергії за цім договором становить 48766,05 грн. , крім того ПДВ 9753,21 грн., всього з ПДВ 58519,26 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 521000056686/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |