Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія за адресою: м. Дніпро
Очікувана вартість
537 637,50 UAH
UA-2021-12-31-003146-c 34622056caa9430d8b417cf65fde5eaa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Вебсайт: https://emddnipro.itmed.org
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«23 листопада» 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю електричної енергії за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія за адресою: м. Дніпро, вул. Полігонна 18а; вул.Талаліхіна, 6; вул. В. Нестайка, 5; вул. Каруни, 93; вул. Антоновича,65), ІЗ: UA-2021-11-23-011356-a. Проте станом на «09 грудня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «10 грудня» 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2021-12-10-012294-с». Проте знову ж таки станом на « 28 грудня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія за адресою: м. Дніпро, вул. Полігонна 18а; вул.Талаліхіна, 6; вул. В. Нестайка, 5; вул. Каруни, 93; вул. Антоновича,65) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021 12:11
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110625 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Полігонна 18а; вул.Талаліхіна, 6; вул. В. Нестайка, 5; вул. Каруни, 93; вул. Антоновича,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

31 грудня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-24-000009 ● b74bc3301e0c46b691b2a80d211f6289
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2022 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.02.2022 № 76

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 76

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9 UA-2021-12-31-003146-с 31.12.2021 Комунальне підприємство "Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради / 26136949 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На даний час ведуться переговори з ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" щодо розірвання договору на постачання електричної енергії №521000056686.2022 від 31.01.22 р. , тому найближчим часом його буде опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro. Паралельно уповноваженою особою з організації та здійснення закупівель КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» 21.02.2022 р. було оголошено нову процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-12-31-003146-c).

2022-02-25 13:22:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 537 637,50
UAH з ПДВ
31 грудня 2021 12:11

Документи

31 грудня 2021 12:11
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:10
Пр-л 383 Днепр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2021 12:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
537 637,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2021 12:11
Електронний підпис
31 грудня 2021 12:10
Пр-л 383 Днепр.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 11:31
Д.у. №1 від 29.03.22.PDF зміни до договору
01 квітня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 17:26
Пр-л №63.PDF зміни до договору
04 лютого 2022 17:25
Дніпро.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 17:25
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 13:18
Д-р №521000056686.2022 від 31.01.22 .PDF укладений
02 лютого 2022 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток 4 в нової редакції
Номер договору про закупівлю: 521000056686/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.3 - очікуваний обсяг 12041 кВт*годину. Зменшити суму 479118,24 грн. з ПДВ.Внести зміни до п. 4.1. Вартість електричної енергії за цім договором становить 48766,05 грн. , крім того ПДВ 9753,21 грн., всього з ПДВ 58519,26 грн.
Номер договору про закупівлю: 521000056686/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 58 519,26
UAH (в тому числі ПДВ 9 753,21 UAH)