Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів)
Очікувана вартість
184 300,00 UAH
UA-2021-12-31-000290-a d272e3f92e9b4f08abfa01545a3c0429
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінов Сергій Валерійович

+380522242537 litvinov@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Вебсайт: http://kr.court.gov.ua/tu12/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Літвінов Сергій Валерійович
+380522242537
litvinov@kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 184 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 921,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим


Джерело фінансування - державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2022  —  31 березня 2022
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим
1 послуга
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79620000-6 — Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 15 календарних днів, в безготівковому порядку за фактично надані Виконавцем послуги. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2021 10:40
Оголошення 31.12.2021 df.pdf
31 грудня 2021 10:40
Договір спрощена 2022-1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Спірідонов Едуард Борисович" 173 961,00
UAH з ПДВ
173 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2022 10:18
Електронний підпис
11 січня 2022 10:17
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
11 січня 2022 10:17
КОД Спірідонов Е.Б.pdf
11 січня 2022 10:17
4 Лист-згода на ПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Спірідонов Едуард Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Спірідонов Едуард Борисович"
#2506704557
Переможець 173 961,00
UAH з ПДВ
14 січня 2022 11:40

Документи

14 січня 2022 11:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Спірідонов Едуард Борисович"
#2506704557
173 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2022 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2023 11:48
Звіт 1-22.pdf укладений
20 лютого 2023 11:46
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 17:12
Додаткова 1-22.pdf зміни до договору
16 січня 2023 17:05
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 11:23
Договір 340.pdf зміни до договору
06 січня 2023 11:22
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:19
Договір 1.22 .pdf укладений
18 січня 2022 15:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів) 1 послуга 1,00
UAH
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів) 1 послуга 1,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк договору, на час достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 26.01.2023 року
Номер договору про закупівлю: 1-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 340/1-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди в межах Додаткової угоди здійснити закупівлю послуг, за кодом ДК 021:2015 79620000-6 – послуги із забезпеченням персоналом у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів), на загальну суму 33386 грн. 00 коп. (тридцять три тис. триста вісімдесят шість грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому – 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 1-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди в межах Додаткової угоди здійснити закупівлю послуг, за кодом ДК 021:2015 79620000-6 – послуги із забезпеченням персоналом у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів), на загальну суму 33386 грн. 00 коп. (тридцять три тис. триста вісімдесят шість грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому – 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 1-22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3/1-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди в межах Додаткової угоди здійснити закупівлю послуг, за кодом ДК 021:2015 79620000-6 – послуги із забезпеченням персоналом у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів), на загальну суму 33386 грн. 00 коп. (тридцять три тис. триста вісімдесят шість грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому – 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 1-22
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів) 1 послуга 1,00
UAH
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (послуги кочегарів) 1 послуга 1,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2022 — 26 січня 2023
Сума оплати за договором: 207 347,00
UAH