Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах м. Світловодська на 2022 рік
Очікувана вартість
2 573 839,00 UAH
UA-2021-12-30-011857-c ● a7083dd3bdbd4e17859a1317f823a494
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44367468 |
Місцезнаходження: | 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вулиця Героїв України, буд. 14 |
Контактна особа: |
Людмила Пелюховська +380978470049 osvitasvitlovodsk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 20:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 573 839,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
10 січня 2022 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2022 22:57 |
зміни до ТД.docx | |
09 січня 2022 22:57 |
ТД 2022 освіта зі змінами.doc | |
09 січня 2022 21:23 |
Додаток 5 технічні вимоги зі змінами.doc | |
30 грудня 2021 20:37 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.doc |
10 січня 2022 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
09 січня 2022 22:57 |
зміни до ТД.docx
|
||||
09 січня 2022 22:57 |
ТД 2022 освіта зі змінами.doc
|
||||
09 січня 2022 21:23 |
Додаток 5 технічні вимоги зі змінами.doc
|
||||
30 грудня 2021 20:37 |
Додаток 6 тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання що до тендерної документації.
Дата подання: 05 січня 2022 11:11
Дата відповіді: 09 січня 2022 21:17
Питання до п.1.2 розділу ІІІ Тендерної документації:
- подання окремої форми тендерної пропозиції (додаток №6) за кожним з трьох лотів вважається поданням однієї тендерної пропозиції одного учасника: так чи ні?
Питання до п.7.2 розділу ІІІ Тендерної документації:
- чи вимагає замовник за вказаним в тендерній документації предметом закупівлі подання конкретно визначених маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів? Якщо так, то чому в тендерній документації відсутні посилання на конкретні маркування, протоколи випробувань чи сертифікати?
Питання до п.6.1 розділу VI Тендерної документації:
- в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник вказав, що розмір та умови надання забезпечення виконання умов договору про закупівлю відсутні. При цьому, в п.6.1 розділу VI Тендерної документації Замовник вказав, що має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання виконання такого договору у розмірі 4% вартості у формі гарантії. Отже в оголошенні і Тендерній документації є суттєві протиріччя, що можуть вплинути на можливості переможця укласти публічний договір. Так вимагає Замовник забезпечення виконання умов договору про закупівлю чи не вимагає: так чи ні?
Якщо не вимагає, то пункт 6.1 має відповідати умовам оголошення, а тендерна документація підлягає зміні.
Питання до п.3.2 додатку №3 до Тендерної документації:
- який спосіб фінансування батьками оплати виконавцю передбачений договором про публічні закупівлі і на якій правовій підставі?
Питання до п.6.3.7 додатку №3 до Тендерної документації:
- кому виконавець має здійснювати оплату за вказані в цьому пункті комунальні послуги? Якщо постачальникам комунальних послуг, то чому в договорі відсутнє право виконавця укладати відповідні договори з постачальниками комунальних послуг?
Питання до п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації:
- в оголошенні про проведення відкритих торгів і в п.4.4 розділу І Тендерної документації вказано зазначено, що строк поставки товарів/виконання робіт встановлений по 30.06.2022р., з відповідною ціною виходячи з відповідної кількості дітогодин до 30.06.2022р. При цьому, в п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації вказано, що договір діє до 31.12.2022 року. Така суперечність може призвести до безпідставних вимог Замовника щодо надання виконавцем послуг поза межами економічно обґрунтованих цін та на більший строк, ніж передбачено в оголошенні, але за фіксовану ціну, що призведе до безпідставних збитків виконавця. Якщо в пункті 10.1 наявна описка, то вона має бути виправлена шляхом зміни Тендерної документації. Якщо не описка, то Замовник має виконати нові обрахунки дітогодин та ціни договору на строк його дії до 31.12.2022 року та змінити тендерну документацію і оголошення про проведення відкритих торгів з відповідними законодавчими наслідками щодо їхнього проведення.
Отже, в пункті 10.1 Замовник допустив описку щодо строку дії договору: так чи ні?
Питання до п.14.5 додатку №5 до Тендерної документації:
- чи не суперечить пункт 14.5 додатку №5 до Тендерної документації пункту 1.1 додатку №1 до Тендерної документації та пункту 5.1 Тендерної документації в частині безальтернативної наявності лише власного автотранспорту для перевезення продуктів харчування?
- якщо транспортування (поставка) продуктів харчування буде здійснюватися безпосередньо транспортом постачальника таких продуктів харчування, то які конкретно визначені документи має надати виконавець, щоб відповідати кваліфікаційному критерію, що визначений в пункті 14.5 додатку №5 до Тендерної документації?
Питання до п.15 додатку №5 до Тендерної документації:
- наведене у пункті 15 орієнтовне меню суперечить п.п.9 п.3 та п. 35 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, який затверджений Постановою КМУ від 24.03.2021 р. за №305 (Порядок №305). Так, примірне чотиритижневе сезонне меню - документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо). Включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування.
Встановлення в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації зазначених в орієнтовному меню якісних характеристик, створює спрощений підхід для участі в відкритих торгах учасників посередньої
і низької кваліфікації, що зашкодить як завданням процесу харчування дітей в школах, так і безпосередньо здоров’ю дітей. Якісні характеристики, що визначені в пункті 15 додатку №5 мають бути уточнені в частині змінності меню по сезону, калорійності виходу страв, та ротації по чотирьом тижням.
Таким чином, чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям (але всупереч вимогам Порядку №305) учасник, який формально в основу свого меню покладе повну копію орієнтовного меню, що викладене в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання до п.1.2 розділу ІІІ Тендерної документації: - подання окремої форми тендерної пропозиції (додаток №6) за кожним з трьох лотів вважається поданням однієї тендерної пропозиції одного учасника: так чи ні?
Відповідь: Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином на кожен лот подається окрема тендерна пропозиція, яка вважається однією пропозицією до лота.
Питання до п.7.2 розділу ІІІ Тендерної документації: - чи вимагає замовник за вказаним в тендерній документації предметом закупівлі подання конкретно визначених маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів? Якщо так, то чому в тендерній документації відсутні посилання на конкретні маркування, протоколи випробувань чи сертифікати?
Відповідь: Відповідно до п.7.1. розділу ІІІ Тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Тим не менш, замовник не вимагає у тендерній документації маркування, протоколи випробувань або сертифікати.
Питання до п.6.1 розділу VI Тендерної документації: - в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник вказав, що розмір та умови надання забезпечення виконання умов договору про закупівлю відсутні. При цьому, в п.6.1 розділу VI Тендерної документації Замовник вказав, що має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання виконання такого договору у розмірі 4% вартості у формі гарантії. Отже в оголошенні і Тендерній документації є суттєві протиріччя, що можуть вплинути на можливості переможця укласти публічний договір. Так вимагає Замовник забезпечення виконання умов договору про закупівлю чи не вимагає: так чи ні? Якщо не вимагає, то пункт 6.1 має відповідати умовам оголошення, а тендерна документація підлягає зміні.
Відповідь: Внесені зміни
Питання до п.3.2 додатку №3 до Тендерної документації: - який спосіб фінансування батьками оплати виконавцю передбачений договором про публічні закупівлі і на якій правовій підставі?
Відповідь: Внесені зміни.
Питання до п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації: - в оголошенні про проведення відкритих торгів і в п.4.4 розділу І Тендерної документації вказано зазначено, що строк поставки товарів/виконання робіт встановлений по 30.06.2022р., з відповідною ціною виходячи з відповідної кількості дітогодин до 30.06.2022р. При цьому, в п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації вказано, що договір діє до 31.12.2022 року. Така суперечність може призвести до безпідставних вимог Замовника щодо надання виконавцем послуг поза межами економічно обґрунтованих цін та на більший строк, ніж передбачено в оголошенні, але за фіксовану ціну, що призведе до безпідставних збитків виконавця. Якщо в пункті 10.1 наявна описка, то вона має бути виправлена шляхом зміни Тендерної документації. Якщо не описка, то Замовник має виконати нові обрахунки дітогодин та ціни договору на строк його дії до 31.12.2022 року та змінити тендерну документацію і оголошення про проведення відкритих торгів з відповідними законодавчими наслідками щодо їхнього проведення. Отже, в пункті 10.1 Замовник допустив описку щодо строку дії договору: так чи ні?
Відповідь: Період надання послуг розрахований до 30.06.2022р. відповідно до кількості дітоднів, вказаних у Додатку 5 і обсягів бюджетного фінансування на зазначений період.
Строк дії договору визначений до 31.12.2022 року, оскільки замовник повинен відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону оприлюднювати звіти про виконання договорів. Замовнику зручно робити це один раз у рік по всім договорам, а не багато разів у різні місяці року.
Щодо безпідставних вимог Замовника, то Учасник знає, що Замовник не може під час виконання договору ставити вимоги, виконання яких не передбачено договором. Крім того умови договору не можуть змінюватись, крім випадків, передбачених у ч. 5 ст. 41. Якщо учасника цікавить чи буде Замовник вимагати надавати більшу кількість послуг за ті самі кошти, то - ні, Замовник не буде ставити подібних вимог. Крім того, такі зміни мають бути оформлені відповідною додатковою угодою, яка укладається за згодою сторін. Тому без згоди учасника жодні подібні вимоги не можуть з'явитися. Але тим не менш, ми згодні внести відповідні зміни у документацію і привести строк дії договору у відповідність до вимог учасника.
Питання до п.14.5 додатку №5 до Тендерної документації: - чи не суперечить пункт 14.5 додатку №5 до Тендерної документації пункту 1.1 додатку №1 до Тендерної документації та пункту 5.1 Тендерної документації в частині безальтернативної наявності лише власного автотранспорту для перевезення продуктів харчування? - якщо транспортування (поставка) продуктів харчування буде здійснюватися безпосередньо транспортом постачальника таких продуктів харчування, то які конкретно визначені документи має надати виконавець, щоб відповідати кваліфікаційному критерію, що визначений в пункті 14.5 додатку №5 до Тендерної документації?
Відповідь: Внесені зміни.
Питання до п.15 додатку №5 до Тендерної документації: - наведене у пункті 15 орієнтовне меню суперечить п.п.9 п.3 та п. 35 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, який затверджений Постановою КМУ від 24.03.2021 р. за №305 (Порядок №305). Так, примірне чотиритижневе сезонне меню - документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо). Включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування. Встановлення в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації зазначених в орієнтовному меню якісних характеристик, створює спрощений підхід для участі в відкритих торгах учасників посередньої і низької кваліфікації, що зашкодить як завданням процесу харчування дітей в школах, так і безпосередньо здоров’ю дітей. Якісні характеристики, що визначені в пункті 15 додатку №5 мають бути уточнені в частині змінності меню по сезону, калорійності виходу страв, та ротації по чотирьом тижням. Таким чином, чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям (але всупереч вимогам Порядку №305) учасник, який формально в основу свого меню покладе повну копію орієнтовного меню, що викладене в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації?
Відповідь: Внесені зміни. Додано орієнтовне чотиритижневе меню. Учасник самостійно розробляє і узгоджує меню із Замовником і Держпродспоживслужбою після підписання договору. Меню учасника може відрізанятись від меню у тендерній документації.
Відповідь: Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином на кожен лот подається окрема тендерна пропозиція, яка вважається однією пропозицією до лота.
Питання до п.7.2 розділу ІІІ Тендерної документації: - чи вимагає замовник за вказаним в тендерній документації предметом закупівлі подання конкретно визначених маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів? Якщо так, то чому в тендерній документації відсутні посилання на конкретні маркування, протоколи випробувань чи сертифікати?
Відповідь: Відповідно до п.7.1. розділу ІІІ Тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Тим не менш, замовник не вимагає у тендерній документації маркування, протоколи випробувань або сертифікати.
Питання до п.6.1 розділу VI Тендерної документації: - в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник вказав, що розмір та умови надання забезпечення виконання умов договору про закупівлю відсутні. При цьому, в п.6.1 розділу VI Тендерної документації Замовник вказав, що має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання виконання такого договору у розмірі 4% вартості у формі гарантії. Отже в оголошенні і Тендерній документації є суттєві протиріччя, що можуть вплинути на можливості переможця укласти публічний договір. Так вимагає Замовник забезпечення виконання умов договору про закупівлю чи не вимагає: так чи ні? Якщо не вимагає, то пункт 6.1 має відповідати умовам оголошення, а тендерна документація підлягає зміні.
Відповідь: Внесені зміни
Питання до п.3.2 додатку №3 до Тендерної документації: - який спосіб фінансування батьками оплати виконавцю передбачений договором про публічні закупівлі і на якій правовій підставі?
Відповідь: Внесені зміни.
Питання до п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації: - в оголошенні про проведення відкритих торгів і в п.4.4 розділу І Тендерної документації вказано зазначено, що строк поставки товарів/виконання робіт встановлений по 30.06.2022р., з відповідною ціною виходячи з відповідної кількості дітогодин до 30.06.2022р. При цьому, в п.10.1 додатку №3 до Тендерної документації вказано, що договір діє до 31.12.2022 року. Така суперечність може призвести до безпідставних вимог Замовника щодо надання виконавцем послуг поза межами економічно обґрунтованих цін та на більший строк, ніж передбачено в оголошенні, але за фіксовану ціну, що призведе до безпідставних збитків виконавця. Якщо в пункті 10.1 наявна описка, то вона має бути виправлена шляхом зміни Тендерної документації. Якщо не описка, то Замовник має виконати нові обрахунки дітогодин та ціни договору на строк його дії до 31.12.2022 року та змінити тендерну документацію і оголошення про проведення відкритих торгів з відповідними законодавчими наслідками щодо їхнього проведення. Отже, в пункті 10.1 Замовник допустив описку щодо строку дії договору: так чи ні?
Відповідь: Період надання послуг розрахований до 30.06.2022р. відповідно до кількості дітоднів, вказаних у Додатку 5 і обсягів бюджетного фінансування на зазначений період.
Строк дії договору визначений до 31.12.2022 року, оскільки замовник повинен відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону оприлюднювати звіти про виконання договорів. Замовнику зручно робити це один раз у рік по всім договорам, а не багато разів у різні місяці року.
Щодо безпідставних вимог Замовника, то Учасник знає, що Замовник не може під час виконання договору ставити вимоги, виконання яких не передбачено договором. Крім того умови договору не можуть змінюватись, крім випадків, передбачених у ч. 5 ст. 41. Якщо учасника цікавить чи буде Замовник вимагати надавати більшу кількість послуг за ті самі кошти, то - ні, Замовник не буде ставити подібних вимог. Крім того, такі зміни мають бути оформлені відповідною додатковою угодою, яка укладається за згодою сторін. Тому без згоди учасника жодні подібні вимоги не можуть з'явитися. Але тим не менш, ми згодні внести відповідні зміни у документацію і привести строк дії договору у відповідність до вимог учасника.
Питання до п.14.5 додатку №5 до Тендерної документації: - чи не суперечить пункт 14.5 додатку №5 до Тендерної документації пункту 1.1 додатку №1 до Тендерної документації та пункту 5.1 Тендерної документації в частині безальтернативної наявності лише власного автотранспорту для перевезення продуктів харчування? - якщо транспортування (поставка) продуктів харчування буде здійснюватися безпосередньо транспортом постачальника таких продуктів харчування, то які конкретно визначені документи має надати виконавець, щоб відповідати кваліфікаційному критерію, що визначений в пункті 14.5 додатку №5 до Тендерної документації?
Відповідь: Внесені зміни.
Питання до п.15 додатку №5 до Тендерної документації: - наведене у пункті 15 орієнтовне меню суперечить п.п.9 п.3 та п. 35 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, який затверджений Постановою КМУ від 24.03.2021 р. за №305 (Порядок №305). Так, примірне чотиритижневе сезонне меню - документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо). Включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування. Встановлення в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації зазначених в орієнтовному меню якісних характеристик, створює спрощений підхід для участі в відкритих торгах учасників посередньої і низької кваліфікації, що зашкодить як завданням процесу харчування дітей в школах, так і безпосередньо здоров’ю дітей. Якісні характеристики, що визначені в пункті 15 додатку №5 мають бути уточнені в частині змінності меню по сезону, калорійності виходу страв, та ротації по чотирьом тижням. Таким чином, чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям (але всупереч вимогам Порядку №305) учасник, який формально в основу свого меню покладе повну копію орієнтовного меню, що викладене в пункті 15 додатку №5 до Тендерної документації?
Відповідь: Внесені зміни. Додано орієнтовне чотиритижневе меню. Учасник самостійно розробляє і узгоджує меню із Замовником і Держпродспоживслужбою після підписання договору. Меню учасника може відрізанятись від меню у тендерній документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах м. Світловодська на 2022 рік, а саме у ЗШ №1 – вул. Бойко, 8, ЗШ №2 - вул. Героїв України, 36, СЗШ № 3 - вул. Героїв України, 33, СЗШ № 7 - вул. Приморська, 70 А |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 190 995,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 954,98 UAH без ПДВ |
Аукціон
Початок: 18 січня 2022 15:33
Позиції
1 посл
Послуги з організації і забезпечення харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах м. Світловодська на 2022 рік, а саме у ЗШ №1 – вул. Бойко, 8, ЗШ №2 - вул. Героїв України, 36, СЗШ № 3 - вул. Героїв України, 33, СЗШ № 7 - вул. Приморська, 70 А
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
18 січня 2022
—
30 червня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 22:19 |
Кінець періоду оскарження: | 28 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 січня 2022 22:19 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
17 січня 2022 22:19
|
Електронний підпис |
17 січня 2022 22:18
|
Протокол № -1701-1.pdf |