Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
567 700,48 UAH
UA-2021-12-30-010683-c 44f10f55fd56461ba4052c5d1baf47bf
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Для забезпечення організації харчування для закладу освіти КЗО НВК №131 на 2022 рік було оголошено процедуру закупівлі, ID: UA-2021-12-09-019077-c, але на етапі подання Учасниками тендерних пропозицій до даної закупівлі було подано скаргу до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель щодо оскарження умов тендеру. Оскільки через подану скаргу від ТОВ «ПОНТЕМ.УА» станом на теперішній час ще не прийнято відповідного рішення Уповноваженим органом, тому Замовник не може вчасно укласти договір та забезпечити належні умови організації харчування для закладу освіти КЗО НВК №131 на 2022 рік.
З огляду на вищевказане, на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон) для закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування) на період оскарження щодо триваючого тендера (ID: UA-2021-12-09-019077-c) для забезпечення організації харчування закладу освіти, Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було направлено листа ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» щодо проведення переговорів.
Перевіряється відповідність документів учасника, запрошеного Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Надані усі необхідні документи.
На підставі вищевикладеного Замовник може прийняти рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» для закупівлі послуг з організації харчування для закладу освіти КЗО НВК №131.
Переговорна процедура закупівлі може бути застосована Замовником в даному випадку на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 17:18
Оскарження наміру укласти договір: 05 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13040 штуки
ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49125, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Комунальний заклад освіти "Навчально-виховний комплекс №131 "загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - гімназія" Дніпровської міської ради, провулок Соломії Крушельницької, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2022  —  08 червня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг з моменту підпису акту виконаних послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-22-000081 ● 3aee57c7710749bf930e528a381cc3f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022 21:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.11.2022 № 22-З Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 22.11.2022 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25.UA-2021-12-30-010683-c 30.12.2021
виявлені органом державного фінансо36вого контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у 37сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній с38истемі закупівель.


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо про подання до суду позовної заяви.
Дата публікації: 08 грудня 2022

Документи:

08 грудня 2022 16:16
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 567 700,48
UAH
30 грудня 2021 17:18

Документи

30 грудня 2021 17:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 17:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
567 700,48
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2021 17:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 17:21
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 17:19
дод.угода №1 від 13.05.2022 договір №131У від 15.04.2022.pdf зміни до договору
16 травня 2022 18:46
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:17
договір №131у від 10.01.2022.pdf укладений
11 січня 2022 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 131у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 567 700,48
UAH