Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Олена Потапенко +380634075064 potapenkoalena26@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
З огляду на вищевказане, на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон) для закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування) на період оскарження щодо триваючого тендера (ID: UA-2021-12-09-019077-c) для забезпечення організації харчування закладу освіти, Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було направлено листа ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» щодо проведення переговорів.
Перевіряється відповідність документів учасника, запрошеного Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Надані усі необхідні документи.
На підставі вищевикладеного Замовник може прийняти рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» для закупівлі послуг з організації харчування для закладу освіти КЗО НВК №131.
Переговорна процедура закупівлі може бути застосована Замовником в даному випадку на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 17:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | з моменту підпису акту виконаних послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 грудня 2021 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-22-000081 ● 3aee57c7710749bf930e528a381cc3f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 21:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2022 № 22-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 22.11.2022 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25.UA-2021-12-30-010683-c 30.12.2021
виявлені органом державного фінансо36вого контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у 37сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній с38истемі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо про подання до суду позовної заяви. |
Дата публікації: | 08 грудня 2022 |
Документи:
08 грудня 2022 16:16
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
567 700,48
UAH
|
30 грудня 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 17:19
|
дод.угода №1 від 13.05.2022 договір №131У від 15.04.2022.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:17
|
договір №131у від 10.01.2022.pdf | укладений |
11 січня 2022 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 131у |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |