Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та ремонт картриджів)
Очікувана вартість
5 440,00 UAH
UA-2021-12-30-007910-c c673f36dab624c579875f58530c8c0d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гузік

+380669536202 svetlanaguzik1999@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 00182136
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. ЗАЛАЕГЕРСЕГ, буд. 5
Контактна особа: Світлана Гузік
+380669536202
svetlanaguzik1999@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та ремонт картриджів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7 штуки
Ремонт картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул. Залаегерсег, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

30 грудня 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САФОНОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#3220510195
Переможець 5 440,00
UAH
30 грудня 2021 14:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:59
1481 Договор.pdf укладений
30 грудня 2021 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 440,00
UAH