Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучацької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38509208 |
Місцезнаходження: | 48400, Україна , Тернопільська обл., Бучач, вул. Галицька, будинок 25 |
Контактна особа: |
Козак Марія Степанівна 380354422198 bpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 10:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 18 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
30 грудня 2021 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 10:29 |
Протокол переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-30-000033 ● 238024eebea94fa3a6d43e0e19a604f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2022 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-12-30-002292-c
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучацької міської ради Поточний ремонт приміщень в Бучацькій центральній амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Галицька, 47 м.Бучач Тернопільської області 1 400 377,20
Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-04 12:14:35
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 11.01.2022 №1.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель : 1. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались згідно проектно-кошторисної документації, яка включає в себе: -експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проетної документації; -експертний звіт щодо розгляду частини проектної документації; експертний звіт щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва. 2. Замовником здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик згідно проектно-кошторисної документації. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бучацької міської ради на якому розміщення оголошення щодо переговорної процедури по поточному ремонту приміщення за посиланням: https://buchach.pmsd.org.ua/ogoloshennya/knp-tsentr-pmsd-buchatskoi-miskoi-rady-maie-namir-uklasty-dohovir-dlia-zakupivli-potochnoho-remontu-prymishchen/ 3. В умовах воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України 24.02.2022 №2102-ІХ, який продовжено Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бучацької міської ради першочергово спрямовував кошти для належного забезпечення потреб під час дії правового режиму воєнного стану, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»(зі змінами та доповненнями). Враховуючи те, що підрядником виконані умови договору №1 від 11 січня 2022 року, КНП «Центром первинної медико-санітарної допомоги» Бучацької міської ради була ініційована умова поетапного розрахунку за даним договором і, як наслідок, укладена додаткова угода про по повний розрахунок до 31.12.2022 року , що не суперечить п 4.1. Договору про закупівлю послуг від 11.01.2022 року №1, а саме: «оплату за надані послуги з поточного ремонту Виконавцем Замовник перераховує при наявності відповідного фінансування в строк протягом двадцяти робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт..». Опираючись на інформацію, викладену листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 щодо підтвердження обставин з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, які є надзвичайними і невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності по договору, виконання якого стало неможливим у встановлений термін внаслідок форс -мажорних обставин (обставин непереборної сили), КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бучацької міської ради (Замовник) з ТзОВ «Рембуддільниця» (Виконавець), враховуючи п.9 Договору про закупівлю послуг від 11.01.2022 №1, прийшли до спільного рішення про прийняття додаткової угоди №1 від 31 березня 2022 року до договору №1 від 11 січня 2022 року про закупівлю послуг по «Поточному ремонту приміщень в Бучацькій центральній амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Галицька, 47 м. Бучач, Тернопільської області, відповідно до якої термін реалізації Договіру продовжено до 31 грудня 2022 року або до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором.
2022-08-04 15:20:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункт 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-43/2022пр |
Дата публікації: | 24 серпня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
24 серпня 2022 14:36
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 26-44/2022пр |
Дата публікації: | 24 серпня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
24 серпня 2022 14:37
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Рембуддільниця" #30903610 |
Переможець |
1 400 377,20
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 09:51
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 14:09
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 11:05
|
Договір №1.pdf | укладений |
11 січня 2022 11:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень в Бучацькій центральній амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Галицька, 47 м.Бучач Тернопільської області. | 1 | послуга |
1 400 377,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору в пункті розрахунків до 31 грудня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання Додаткової угоди №1 до договору №1 про закупівлю послуг від 11 січня 2022 року по "Поточному ремонту приміщень в Бучацькій центральній амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Галицька, 47 м. Бучач Тернопільської області (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), оскільки вона є недійсною та суперечить частині 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), що підтверджено Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 14.07.2022 року №354, проведеним Північним офісом Держаудитслужби. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень в Бучацькій центральній амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Галицька, 47 м.Бучач Тернопільської області. | 1 | послуга |
1 400 377,20
UAH з ПДВ
|