Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
261 000,00 UAH
UA-2021-12-30-001932-a 93a71e527aa04ff3b39b0936dcb46519
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончинська Ірина Віталіївна

+380482300332 m43142370@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44069166
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Контактна особа: Мончинська Ірина Віталіївна
+380482300332
m43142370@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою забезпечення належної охорони адміністративних будівель Державної податкової служби України та недопущення проникнення на територію сторонніх осіб, запобігання та, у разі необхідності, протидії нападу на об’єкти ДПС, виникає потреба у закупівлі охоронні послуги. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу України шляхом поділу. Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 «Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України» затверджені положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України. Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» об’єкти, де розміщуються органи державної влади (за позиціями/зверненнями керівництва), підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Положенням про Управління поліції охорони в Одеській області (далі – Управління), передбачено, що принципом та ідеєю створення Управління є забезпечення публічної безпеки і порядку, боротьба зі злочинністю на місцевому рівні шляхом охорони об’єктів, майна усіх форм власності, охорони фізичних осіб, запобігання та припинення правопорушень у місцях несення служби. Одним із основних видів діяльності Управління є охорона об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених чинним законодавством. Управління здійснює послуги з охорони, що надаються на договірних засадах у порядку, встановленому законодавчими, підзаконними актами, а також нормативними актами МВС, організаційно-розпорядчими актами Національної поліції та Департаменту поліції охорони. У свою чергу, згідно із Законом України «Про Національну поліцію», Положенням про Управління, поліція охорони є єдиним суб’єктом охоронної діяльності, працівники якої, в тому числі працівники Управління, відповідно до нормативних актів МВС, організаційно-розпорядчих актів Національної поліції та Департаменту поліції охорони, забезпечуються та мають право на застосування вогнепальної зброї. Крім того, Управління є професійною спеціалізованою охоронною організацією, що має значний матеріально-технічний потенціал: пункти централізованого спостереження, сучасні засоби зв’язку, парк спецавтомобілів, а особовий склад Управління забезпечений спеціальними засобами активної оборони, що дозволяє оперативно реагувати на протиправні посягання, а у випадку необхідності – застосовувати засоби оборони, адекватні усім можливим засобам посягання. Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «відсутності конкуренції з технічних причин», мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі. Керуючись частиною першою статті 40 Закону Під час проведення переговорів, уповноваженій особі Замовника торгів було надано для ознайомлення копії установчих документів, ліцензії на охоронні послуги, довідки з єдиного державного реєстру, інформацію про наявність основних засобів та найманих працівників, інформацію щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону. Розглянуті документи відповідають вимогам, а Учасник – Управління поліції охорони в Одеській області – кваліфікаційним критеріям Замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2021 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м.Одеса, м.Одеса, м. Березівка, м. Білгород-Дністровський,смт Саврань,смт Захарівка, смт Миколаївка,смт Іванівка, смт Ширяєве,смт Сарата, м. Татарбунари, м. Арциз, м.Кілія, м. Болград, смт Любашівка, м. Балта ,смт Окни, м. Кодима,смт Овідіополь, м. Подільськ, м. Чорноморськ,м. Ізмаїл ,м. Рені,м. Біляївка, м. Доброслав, м. Роздільна,смт Велика Михайлівка, м. Ананьїв, м. Южне, вул. Південна, 1; вул. Ланжеронівська,15 а; вул. Генерала Плієва, 21; вул. Московська. 18 А; вул. Центральна, 41; вул. Першого Травня, 37; вул. Карпішина, 55; вул. Центральна, 96; вул. Шклярука, 13; вул. Чкалова, 23; вул. Князєва, 2; вул. Інтернаціональна, 8; вул. Кіченка, 54; вул. Болгарських ополченців, 24; вул. Зоряна, 11;вул., Любомирська, 195; вул. Європейська, 7; пл. Перемоги, 8;вул. Т. Шевченка, 214; вул. Мельниченка, 126; вул. Шевченка, 3; вул. Кишинівська, 3; вул. Дунайська, 88 а; вул. Костіна, 3 а; пр. 40-річчя Визволення, 7; вул. Європейська, 37; вул. Соборна, 34 в; вул. Виноградова, 21; вул. Новобілярська 24/3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108934
Переможець 261 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 16:15

Документи

30 грудня 2021 16:14
Електронний підпис
30 грудня 2021 16:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108934
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 16:14
Електронний підпис
30 грудня 2021 16:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:18
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 15:45
ду2 охорона.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 15:43
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:32
454 ПРОТОКОЛ про виправлення тех.помилки.pdf зміни до договору
17 січня 2022 12:29
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 07:54
452 ПРОТОКОЛ про виправлення тех.помилки.pdf зміни до договору
13 січня 2022 07:46
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:59
договір укладений
12 січня 2022 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилку при внесені інформації за формою «Звіт про укладений договір про закупівлю» на електронному майданчику dzo, що в подальшому призвело до некоректного формування Звіту про результати проведення процедури закупівлі оголошення UA-2021-12-30-001932-a, а саме у «Індетифікатор договору» виправити: 5-2022
Номер договору про закупівлю: 2-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 452
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При внесені інформації за формою «Звіт про укладений договір про закупівлю» на електронному майданчику dzo, що в подальшому призвело до некоректного формування Звіту про результати проведення процедури закупівлі оголошення UA-2021-12-30-001932-a, а саме у «Умови оплати» «період, (днів)» виправити: 10 .
Номер договору про закупівлю: 2-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 454
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна поточного рахунку Виконавця
Номер договору про закупівлю: 2-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 261 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 500,00 UAH)