Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Трофіменко Наталія +380989799312 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера.
Замовником було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю метану (UA-2021-01-14-002348-a), за результатами проведення якої між Замовником та ТОВ «ГРУПГАЗ» (далі – Товариство) укладено Договір про закупівлю від 14.06.2021 № 160 на суму 2 790 656,70 гривень з ПДВ (далі – Договір). Замовником отримано лист від 28.12.2021 № 71 від ТОВ «ГРУПГАЗ» в якому зазначено, що Товариство доводить до відома Замовника, що з 01 січня 2022 року газ-метан постачатися не буде, в зв’язку з припиненням роботи АГНКС, через нестабільність цін на газовому ринку України.
У Замовника було право в кінці року продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2021 році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
В зв’язку з тим, що підприємство розраховувало на продовження основного Договору з Постачальником на період проведення відкритих торгів, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, даний факт, що ТОВ «ГРУПГАЗ» припиняє свою діяльність, унеможливлює у Замовника реалізацію, здійснити закупівлю газу метан для забезпечення основного виду діяльності замовника, що стосується вивозу сміття в м. Полтава.
Кількість автотранспортної техніки підприємства налічує до ста одиниць, таким чином, у разі, якщо на початок січня 2022 року Замовник не зможе придбати газ метан, то вся кількість автотранспортної техніки стане, що призведе до сміттєвого колапсу в м. Полтава.
Враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю, в тому числі у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону: - Лист від 28.12.2021 № 71 від ТОВ «ГРУПГАЗ»; Закон України «Про публічні закупівлі»; - Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі».
Згідно із Законом та потребами Замовника на 2022 рік, передбачено здійснити Закупівлю на очікувану вартість закупівлі 558122,89 грн. (п’ятсот п’ятдесят вісім тисяч сто двадцять дві гривні 89 копійок) з ПДВ.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону закупівля вищезазначеного предмету буде відбуватись шляхом проведення переговорної процедури закупівлі. Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини 2 цієї статті 40 Закону з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2021 08:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання товарів. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 грудня 2021 20:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 20:31 |
Протокол 218.pdf | |
29 грудня 2021 20:31 |
Лист ТОВ ГРУПГАЗ.pdf | |
29 грудня 2021 20:31 |
Договір (ПРОЕКТ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000042 ● 00624a4d42514609a6c6b6da75e5bf92
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 11:54 |
НАКАЗ
12.01.2022 № 8
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-12-29-013545-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о начальника Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі складеного висновку за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північно –східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та оприлюдненого у електронній системі закупівель 25 січня 2022 року, встановлені порушення пункту 8 частини шостої статті 40 та пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері закупівель, згідно ст.ст. 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», сторони домовились здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, шляхом розірвання договірних відносин (розірвання договору) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
2022-01-31 16:02:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОМЕТАН ПЛЮС" #41117232 |
Переможець |
558 122,89
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:59
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
31 січня 2022 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:56
|
Договір 1.pdf | укладений |
05 січня 2022 11:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Метан, газ стиснений для заправки автотранспорту | 12239.53 | метри кубічні |
45,60
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 січня 2022 — 31 січня 2022 |
Сума оплати за договором: |
132 787,20
UAH (в тому числі ПДВ 22 131,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі складеного висновку за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північно –східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та оприлюдненого у електронній системі закупівель 25 січня 2022 року, встановлені порушення пункту 8 частини шостої статті 40 та пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» |