Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КЛЕВАНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 2 I-II СТУПЕНІВ" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22568669 |
Місцезнаходження: | 35312, Україна , Рівненська обл., смт. Клевань, вул. Заводська, буд. 3 |
Контактна особа: |
Валенина Горчак +380973117816 kszhi2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 13:52 |
Очікувана вартість: | 715 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата згідно кошторисних призначень | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 16:44 |
тендерна пропозиція.doc | |
29 грудня 2021 16:44 |
технічна специфікація.doc | |
29 грудня 2021 16:44 |
ТД.doc | |
29 грудня 2021 16:44 |
проект договору дод.2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-20-000044 ● 1b48c436137e4ecd8c3f2ecfc302015b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.01.2022 № 42
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.01.2022 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-12-29-011133-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-20 16:03:47
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (гранули паливні пелети)», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-29-011133-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступного пояснення.
По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-29-010800-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-25 16:14:34
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 20.01.2022 № 42
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 20.01.2022 щодо процедури закупівлі по предмету «Тверде паливо (гранули паливні пелети)», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-29-011133-c).
Питання: По якій причині в електронній системі закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у Річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-P-2021-12-29-010800-c (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення)?
Відповідь: При оприлюднені Річного плану закупівель за предметом «Тверде паливо (гранули паливні пелети)», ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, UA-P-2021-12-29-010800-c була допущена технічна помилка, а саме:
1. В Річному плані закупівель (UA-P-2021-12-29-010800-c), який оприлюднений 29.12.2021 року, було вказано, що даний річний план запланований на 2021 рік, замість вірного 2022 року.
В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють внесення зміни до плану закупівель, прийнято рішення щодо публікації протоколу про виправлення технічної помилки, використовуючи форму «Завантаження договору».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженна особа Давидюк Надія Романівна в подальшому забезпечує під час публікації річного плану закупівель дотримуватись вимог ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаю увагу, що вчинене порушення жодним чином не вплинуло на результати процедури закупівлі та не призвело до нецільового використання бюджетних коштів. Недоліки в роботі з системою враховані і не будуть допущенні в майбутньому.
2022-02-16 14:00:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення норм частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2022 рік в електронній системі закупівель Prozorro.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" |
711 700,00
UAH з ПДВ
|
711 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАЛІСАД" |
715 000,00
UAH з ПДВ
|
715 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" #2070003134 |
Переможець |
711 700,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 12:41
|
img215.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 15:27
|
img367.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:25
|
img363.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 12:15
|
img362.pdf | укладений |
02 лютого 2022 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди згідно додаткової угоди № 1 від 02.02.2022р. викласти пункт 4.1. відповідно до кошторисних призначень сума зобов’язань по даному Договору становить на 2022 рік 337400,00грн (Триста тридцять сім тисяч чотириста грн.00 коп.), без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди доповнити пункт 4.1. Договору абзацом наступного змісту: зобов’язати замовника по даному договору, беручи його кошторисні призначення на 07.02.2022 року становлять 337400,00 грн. без ПДВ. Додаткову угоду №1 від 02.02.2022року не вважати дійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |