Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Аркадієвна Шаповал +380965539026 shapoval-natasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Тому «10 грудня» 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю ІЗ:UA-2021-12-10-015396-c. Проте знову ж таки станом на « 28 грудня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія за адресою: м. Нікополь, вул. Електрометалургів,27) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 16:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 грудня 2021 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-27-000013 ● e343e10698e847e489f5b71dd660eaa5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 14:24 |
07.02.2022 № 76
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 76
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-12-29-010320-с
29.12.2021 Комунальне підприємство "Обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради|26136949 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-09 08:57:23
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії, ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-010320-c), яку проведено комунальним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Згідно з частиною сьомою статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону), а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 40 Закону, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, з огляду на вказані норми Закону, при закупівлі електричної енергії та послуг з її передання та розподілу шляхом застосування переговорної процедури закупівлі замовник має укласти договір про закупівлю у строк не раніше ніж через п’ять календарних днів та не пізніше 20 календарних днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Лист-роз’яснення Департаменту у сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=5ae1a830-1e99-4b3f-a783-0987913510a8&lang=uk-UA).
Аналізом інформації та документів розміщених в електронній системі закупівель установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" оприлюднено 29 грудня 2021 року. При цьому, Договір №918 про постачання (закупівлю) електричної енергії з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" укладений 31.01.2022, що пізніше 20 календарних днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Просимо надати пояснення, чому на порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовником не відмінена переговорна процедура закупівлі електричної енергії з причини непідписання договору про закупівлю у строк визначений Законом, зокрема 20 календарних днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-10 11:25:56
Відповідь на звернення
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія» (електрична енергія за адресою: м. Нікополь, вул. Електрометалургів, 27) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи те, що підставою для проведення переговорної процедури є п.1 ч.2 статті 40, а саме «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;», Замовником було обрано строки укладання договору не раніше ніж через 10 днів та не пізніше ніж 35 днів(не скорочена переговорна процедура).Також, ч.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює, що Замовник має право дотримуватись визначених строків, тобто сам обирає який тип процедури(скорочений або ні) провести, виходячи зі своєї потреби. Якби закупівлю було проведено з урахуванням п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якби у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з: негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера; надання у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам; розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера; оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується; здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях замовниками, визначеними у Законі України "Про оборонні закупівлі"; тоді Замовником було б укладено договір за скороченими строками. Жодних особливих економічних чи соціальних обставин не було, доказом цього є укладені додаткові угоди до договорів на закупівлю електричної енергії, укладених в попередньому році, які подовжують дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, та зважаючи на відсутність нагальної потреби закупівлі, Замовником було обрано провести не скорочену переговорну процедуру.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-17 15:05:21
Звернення до Держаудитслужби України по висновку
Просимо надати роз'яснення чи можна вважати нікчемний договір як невикористану можливість застосування переговорної процедури та знову оголосити переговорну процедуру на підставі того, що були двічі відмінено відкриті торги, після завантаження додаткової угоди, якою буде визначено укладений договір нікчемним.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-02-18 10:15:52
ВІдповідь на звернення
На Ваш запит, який оприлюднений в електронній системі закупівель 17.02.2022 Східний офіс Держаудитслужби повідомляє, що по суті Ваш запит містить питання щодо роз’яснення, що стосуються законодавства у сфері публічних закупівель та дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Проте, відповідно до Положення Державну аудиторську службу України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, зокрема шляхом здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів, надання у передбачених законом випадках адміністративних послуг.
Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (далі Положення), Міністерство економіки України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Згідно із підпунктами 93, 94 пункту 4 Положення відповідно до покладених завдань Міністерство економіки України надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель та надає безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель на інформаційному ресурсі.
Враховуючи на зазначене, Держаудитслужба не має повноважень, щодо надання відповідей, консультацій щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель та дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Таким чином, за наданням відповіді на ваші питання рекомендуємо звернутися до Міністерства економіки України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На даний час ведуться переговори з ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" щодо розірвання договору на постачання електричної енергії №918 від 31.01.2022 р., тому найближчим часом його буде опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro. Паралельно уповноваженою особою з організації та здійснення закупівель КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» 21.02.2022 р. було оголошено нову процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-02-21-011633-b).
2022-02-24 08:51:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
253 123,38
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 09:59
|
Д.у. №1 від 29.03.22.PDF | зміни до договору |
31 березня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:44
|
Додаток 4.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:43
|
Пр-л №70.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2022 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 13:02
|
Д-р №918 від 31.01.22.PDF | укладений |
02 лютого 2022 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток 4 в нової редакції |
Номер договору про закупівлю: | 918 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п. 1.3 - очікуваний обсяг 0 кВт*годину |
Номер договору про закупівлю: | 918 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |