Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03494327 |
Місцезнаходження: | 04060, Україна , Київська обл., Київ, О.Теліги, 23 |
Контактна особа: |
Гоголь Світлана Іллівна 380444409480 arhiv_torg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно з Постановою № 1139 від 25 грудня 2015 року “Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834” доповнивши її пунктом 3 такого змісту: “Установити, що органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку”.
Отже, враховуючи відсутність конкуренції (у т.ч. з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, дану закупівлю можна здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Відділом воєнізованої охорони Департаменту поліції охорони.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 13:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
29 грудня 2021 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 13:41 |
SCAN_20211229_132513583.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-08-000026 ● 7387df6012d44febbf65877238000f34
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2022 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2022 № 59-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.09.2022 № 59-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-12-29-004163-b, 29.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-08 16:14:41
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 968768,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-004163-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державним архівом м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Архів) опрацьовано матеріали щодо проведення моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, НАКАЗ від 08.09.2022 № 59-З Полтава Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 та інформуємо. З набранням чинності Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” (далі-нова редакція Закону) від 19.09.2019 № 114-ІХ та введенням його в дію з 19.04.2020, наказом Державного архіву м. Києва №14 від 04.05.2020 року було призначено завідувача сектору реставрації документів Шута Тараса Леонідовича уповноваженою особою з питань організації та проведення спрощених закупівель Державного архіву м. Києва. Для виконання покладених на уповноважену особу Архіву обов’язків ним було зареєстровано на електронному майданчику E-tender особовий кабінет та приєднано до основного кабінету Архіву, як співробітника. Наказом Архіву № 1 від 04.01.2022 року завідувача сектору реставрації документів було призначено уповноваженою особою із закупівель в Архіві, через, що починаючи з 01.01.2022 року з особового кабінету Архіву ніяких закупівель не проводилось всі закупівлі проводились з особового кабінету уповноваженої особи, саме тому електронну адресу та особовий кабінет Архіву з 01.01.2022 року не перевіряли, через що і був пропущений строк надання пояснення по моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-12-29-004163-b Північно-східному офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Уповноважену особу Архіву Шута Тараса Леонідовича було ознайомлено з інформацією про результати моніторингу закупівлі та повідомлено про необхідність здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме проведення моніторингу електронної адреси та особового кабінету уповноваженої особи та електронної адреси та особового кабінет Архіву.
2022-10-11 13:47:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Відділ воєнізованої охорони Департаменту поліції охорони #40242060 |
Переможець |
968 768,40
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 14:17
|
Охорона договір.pdf | укладений |
18 січня 2022 14:16
|