Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЖКС" Порто-Франківський" |
Код ЄДРПОУ: | 35303262 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Льва Толстого,5 |
Контактна особа: |
Малай Олег Йосифович +380487057423 porto_franko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 13:30 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 13:51 |
Очікувана вартість: | 4 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000, банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія.5% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 13:25 |
додаток 4 технічні вимоги.docx | |
29 грудня 2021 13:25 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
29 грудня 2021 13:25 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-02-000074 ● bca5ab3fb53b4ab6be07d17dd99706a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.02.2022 Одеса № 75
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.02.2022 № 75
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
14 UA-2021-12-29-003968-b 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 10:20:46
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» умовам пункту 2 та 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли:
2.1. у тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників Павлова І.В., Змушка А.М., Тодорова В.П., Сливка С.С., Тимка О.О., Бондаренка О.А., Мелешка С.В.?
2.2. на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, ТОВ «ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» надано договір про закупівлю від 20.01.2021 № 14, що не виконаний у повному обсязі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 14:13:46
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом
ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічному обслуговуванню механічного устаткування будівель (Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «Порто – Франківський») надаємо відповідні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства.
Відсутність капітального ремонту у житлових будинках змушує підприємство при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов.
В житлових будинках, які перебувають в управлінні підприємства є будинками ветхого, аварійного фонду та побудови до 1917 року, трапляються аварійні ситуації. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики.
Замовником був проведений аналіз фактичного надання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника була визначена потреба в послугах згідно предмету закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін, аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників, які визначені тендерною документацією (строк надання послуг, умови розрахунків та інше).
Згідно Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів підприємства, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме бюджетних коштів. КП «ЖКС «Порто - Франківський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Порто - Франківський»» не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» умовам пункту 2 та 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли: 2.1. у тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують кваліфікацію (розряд) працівників Павлова І.В., Змушка А.М., Тодорова В.П., Сливка С.С., Тимка О.О., Бондаренка О.А., Мелешка С.В.?
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ " ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» було виявлено:
Учасником ТОВ " ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» був наданий наказ про призначення та трудова книжка працівника Бєлкіна С.І. містять різну інформацію щодо посади працівника (наказ №69 від 29.09.2021р.), наданий наказ про призначення та трудова книжка працівника Шмірера О.П містять різну інформацію щодо дати наказу.
А також у трудових книжках працівників Сливко С.С., Апреленко А.В., Змушко А.М. зазначено інші накази про прийняття на роботу ніж надані у складі тендерної пропозиції, чим не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
21.01.22 р. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України та були надані 24 години протягом яких необхідно було надати документи на прозоро, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України за кодом ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічному обслуговуванню механічного устаткування будівель (Послуги з своєчасної ліквідації аварій на мережах електропостачання, водопостачання, водовідведення об’єктів КП «ЖКС «Порто – Франківський»).
ТОВ" ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» протягом 24 години надав документи та інформацію на прозоро, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України.
КП «ЖКС «Порто – Франківський» не є органом, який має право здійснювати перевірку документів та діяльності ТОВ" ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» .
ТОВ «ГІДРОСПЕЦСЕРВИС» несе відповідальність за надані документи згідно ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ тендерної документації а саме: за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник та ч.5 цього розділу «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України».
2.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до п.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 19.04.2020 дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Враховуючи наведене цім Законом передбачено20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Договір №14 від 20.01.2021 року був виконаний у повному обсязі у 2021 році та був продовжений згідно п.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 19.04.2020. Отже даний договір буде виконано після виконання додаткової угоди на 20 відсотків.
Додатково повідомляємо, що Відповідно до статутної діяльності, КП «ЖКС «Порто-Франківський» як балансоутримувач та управитель, здійснює організацію забезпечення поточного утримання, санітарної очистки та ремонту житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання, внутрішньо квартальних та внутрішньо дворових територій, об'єктів зовнішнього благоустрою та озеленення. Також згідно із статутом підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» є комерційним і не є розпорядником бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено , тендерна пропозиція відхилена
2022-02-09 10:48:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 Наказу № 1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОСПЕЦСЕРВИС" |
3 997 524,00
UAH з ПДВ
|
3 997 524,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БАБІЧКО ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ " |
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОСПЕЦСЕРВИС" #38573734 |
Рішення скасоване |
3 997 524,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 13:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2022 13:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ГІДРОСПЕЦСЕРВИС" #38573734 |
Відхилено |
3 997 524,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 13:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "БАБІЧКО ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ " #2666506538 |
Відхилено |
4 044 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 10:22
|