Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні засоби
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-12-29-003013-a 372b8dd9f47d44aaa05cc94acb23d191
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2021 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2022 19:00
Початок аукціону: 17 січня 2022 15:50
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кетамін (Ketamine) Морфін (Morphine) Фентаніл (Fentanyl) Діазепам (Diazepam)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Наркотичні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівц, вул. Фастівська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 грудня 2021 18:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 грудня 2021 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2021 18:56
Тенд.док. наркотики нова.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-05-000053 ● d942fdde485c48e4a68c518961f6b760
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 квітня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 жовтня 2022 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.10.2022 № 35-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.10.2022 №35-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-12-29-003013-a 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-12 13:42:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Наркотичні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-003013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
А також, просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-17 13:08:58

ПОЯСНЕННЯ ТА ДОДАТКИ

Інформація та пояснення на запит

У відповідь на запит замовнику на пояснення «Запит замовнику на пояснення» у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-10-05-000053 від 12.10.2022 року 13:42:47 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Оскільки лікарня є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування якого є кошти Національної служби здоров’я України, що отримуються внаслідок власної діяльності, розмір витрат (очікувана вартість) на лікарські засоби в т.ч. «Наркотичні засоби» затверджується Замовником на підставі фінансового плану.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках з врахуванням Наказів про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, що розміщені на веб-сайті https://moz.gov.ua/nakazi-moz.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу від 16.11.2021р. № 188 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2022 рік» (скан-копія додається) з урахуванням реальних потреб Замовника.
До формування опису предмета закупівлі (як видно з наказу), залучаються відповідні фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.

Щодо другого питання – посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів)
Інформуємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Повідомляємо, що ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктом господарювання державного сектору економіки, лікарня є одержувачем державних коштів від Національної служби здоров’я України за надані послуги.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України: одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до пункту 12 частини 1 Бюджетного кодексу України: бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
У той же час, відповідно до пункту 5.3.3. Статуту ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (скан-копія додається) затвердженого розпорядженням голови Чернівецької обласної ради №40 від 21 січня 2020 року одним із джерел формування майна та коштів Підприємства є власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг); грошові надходження від наданих платних послуг відповідно до чинного законодавства України; отримання оплати від пацієнтів за надані сервісні послуги пацієнтам (палати покращеного сервісу). Отже, відповідно до положень Бюджетного кодексу України ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є одержувачем бюджетних коштів.
Відтак, положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ні тим більше Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язок ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги", як комунальної установи, забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.

Щодо третього питання – документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку.

Надаємо документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №1 у вигляді скан-копії Цінової довідки №19-09/166 від 07.04.2022 року Львівської торгово промислової палати.

Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-10-26 17:47:40

Роз'яснення щодо висновку

У звʼязку з отриманим висновком у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-10-05-000053 від 21.10.2022 року звертаємось до вас за розʼясненням.

Просимо деталізувати:

Щодо першого питання

Замовником у п.4 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено таку вимогу «4.Довідка або витяг, або виписка стосовно включення учасника до ЄДРПОУ (для юридичних осіб); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у разі відсутності надається лист-пояснення)».
У свою чергу, Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції у файлі «Інші документи» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (код 540096821193). Оскільки, Замовником не встановлено імперативну вимогу щодо надання виключно одного документу, а надано право надати один із трьох, то на думку Замовника підстави для відхилення такого Учасника відсутні.
Просимо детальніше розʼяснити та вказати у чому причина невідповідності тендерної документації та пропозиції учасника Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"?

Щодо другого питання

Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону та Договору №36 від 31.12.2022 Замовник має право на: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Відтак, вимога п.2.ч.5 ст.41 Закону, не визначає ані того, що коливання ціни має бути документально підтверджено, ані переліку документів, які підтверджують коливання ціни на ринку, а також не визначає перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку.
Просимо розʼяснити та вказати у якому нормативно-правовому акті міститься обовʼязок надавати документальне підтвердження підняття ціни у якому буде чітко вказано відображення ціни товарів на ринку за період з дати укладання Договору до дати укладання додаткової угоди на збільшення ціни за одиницю товару.


Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2022-10-28 09:03:22

Роз'яснення щодо висновку

Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області відповідно до частини восьмої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляє наступне.
1. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ПП ВКФ «Скайінвест».
В пункті 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) у списку «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі пропозиції» зазначено, зокрема:
«1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»,
«4. Довідка або витяг, або виписка стосовно включення учасника до ЄДРПОУ (для юридичних осіб); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у разі відсутності надається лист-пояснення)».
У складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Скайінвест» міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на виконання вимог підпункту 4 списку «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі пропозиції».
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Скайінвест» відсутня Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на виконання вимог підпункту 1 списку «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі пропозиції».
Слід зазначити, що згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - це різні документи.
Враховуючи вищевикладене, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-003013-a зроблено висновок про невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Скайінвест» встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо внесення змін до істотних умов договору.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо надання документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №1 Замовником було надано цінову довідку Львівської торгово-промислової палати від 07.04.2022 № 19-09/166, в якій міститься інформація щодо ціни медичних препаратів станом на одну дату (останню декаду березня 2022 року) та відсутня інформація щодо їх ціни станом на інші дати, що не дозволяє встановити наявність коливання (зміни) ціни цих товарів в бік збільшення або зменшення та відсоток такого коливання для пропорційного збільшення ціни за одиницю товару відповідно до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
З огляду на викладене, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-003013-a зроблено висновок щодо відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає пояснення на отриманий висновок органу контролю у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-10-05-000053 від 21.10.2022 року про що повідомляє: Щодо першого питання: Під час формування вимог тендерної документації Замовник зобовʼязаний взяти до уваги п.19 ч.2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі (далі -Закон) та вказати опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Виходячи з вказаної норми Закону у тендерній документації мають бути «опис та приклади». Так, тендерна документація Замовника містить «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» у п.2.1. ч.2 Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Разом з тим існує Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 за № 715/34998. Однак, діючим законодавством не передбачено вимогу зазначати у тендерній документації увесь Перелік формальних помилок, який затверджений Наказом № 710. Таким чином, тендерна документація ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а доводи висновку у цій частині є помилковими. Щодо другого питання Замовником під час складання тендерної документації було фактично двічі продубльовано тотожні вимоги, а саме: - в пункті 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься вимога щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також довідки або витягу, або виписки стосовно включення учасника до ЄДРПОУ (для юридичних осіб), а також - в п.4 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено таку вимогу «4.Довідка або витяг, або виписка стосовно включення учасника до ЄДРПОУ (для юридичних осіб); довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у разі відсутності надається лист-пояснення)». У свою чергу, Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції у файлі «Інші документи» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (код 540096821193). Оскільки, Замовником не встановлено імперативну вимогу щодо надання виключно одного документу, а надано право надати один із трьох, то на думку Замовника підстави для відхилення такого Учасника відсутні. Відтак, допущену помилку можна вважати формальною, перелік яких визначений у тендерній документації в п.2.1. ч.2 Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, а саме: відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції. У свою чергу Замовник розуміє, що дублювання вимог може призвести до неправильного трактування вимог тендерної документації. Інформуємо, що в подальшому Замовник буде більш уважно формувати вимоги тендерної та намагатись не допускати схожих ситуацій у майбутньому. Щодо третього питання Оскільки, органами контролю були встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких він зобов’язує здійснити дії щодо усунення виявленого порушення. Внаслідок цього Замовник інформує, що зобовʼязується усунути порушення шляхом розірвання договору про усунення порушень шляхом надсилання листа про розірвання та укладення додаткової угоди про її розірвання до Договору №36 від 31.12.2022, який укладений з ПП ВКФ «Скайінвест». Принагідно інформуємо, що у п.6.2.1 Договору передбачено, що умовами договору передбачено, що Покупець (ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" ) має право: Достроково розірвати цей Договір уразі невиконання Продавцем зобов’язань, повідомивши про це його у строк десять календарних днів. Оскільки інших для розірвання підстав не передбачено, то Договір може бути розірвано тільки за згодою обох сторін, оскільки виконання висновку органу оскарження має безпосередній вплив на права і обов`язки не лише Замовника, а і іншої сторони договору ПП ВКФ «Скайінвест». Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський

2022-10-28 21:56:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».) • усунуто

.

2022-11-17 09:14:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2022 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 1 922 424,00
UAH з ПДВ
1 922 424,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 1 998 654,23
UAH з ПДВ
1 998 654,23
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 січня 2022 11:28
Електронний підпис
21 січня 2022 11:28
Ліцензії.pdf
20 січня 2022 13:25
Електронний підпис
20 січня 2022 13:24
public_doc (57).pdf
20 січня 2022 13:24
public_doc (18).p7s
20 січня 2022 13:24
public_doc (57).pdf
20 січня 2022 13:23
public_doc (16).p7s
20 січня 2022 13:23
public_doc (55).pdf
14 січня 2022 10:59
Електронний підпис
14 січня 2022 10:58
Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2022 10:58
Інші документи.pdf
14 січня 2022 10:58
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

13 січня 2022 15:49
Електронний підпис
13 січня 2022 15:48
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
Переможець 1 922 424,00
UAH з ПДВ
17 січня 2022 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2022 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
1 922 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 16:36
Дод. угода укладений
16 листопада 2022 16:36
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 16:32
Дод.уг._2 припинення та зменш. дог..PDF зміни до договору
16 листопада 2022 16:30
Електронний підпис укладений
26 травня 2022 12:31
Дод. угода _1 збільш.10_.PDF зміни до договору
26 травня 2022 12:29
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:37
Договір укладений
31 січня 2022 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням цін на ринку на препарати «Фармацевтична продукція» код 33600000-1 згідно ЄЗС ДК 021: 2015 (Наркотичні засоби), керуючись п.2, ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із припиненням Договору
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 007 510,60
UAH
Причини розірвання договору: На вимогу Управління північно-східного офісу держаудитслужби в Сумській області