Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Рівнегаз» |
Код ЄДРПОУ: | 03366701 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Івана Вишенського 4 |
Контактна особа: |
Сташко Анатолій Васильович 380362642075, 380673642054 Anatolii.Stashko@rvgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2022 11:23 |
Очікувана вартість: | 1 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44400000-4: Готова продукція різних видів та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2021 16:14 |
ТД Телеметрія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000131 ● 54054602ecb74809b99480b44ad29492
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 22:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
42 UA-2021-12-29-002528-a 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 12:46:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Система телеметричного контролю промислового обладнання (комплект)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-29-002528-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів Приватного підприємства науково-виробнича фірма «ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ» (далі – ПП НВФ «ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ».) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, та не надано документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень Сергєєва О.Л., Буркіна Р.В., Зінчука С.М., Мельника К.В та Анткова В.В., та накази про прийняття на роботу (або трудові договори) Буркіна Р.В., Зінчука С.М., Мельника К.В та Анткова В.В., інформація про яких зазначена в довідці про наявність працівників відомості про кваліфікацію та досвід фахівців, що братимуть участь у виконанні робіт від 08.12.2021 № 2134.
2. Відповідно до графіка поставок, що передбачений Додатком 2 до договору від 03.02.2022 з ПП НВФ «Ергомера Інвест»., визначено період поставки до 01.03.2022 року. Одночасно, п. 9.1 зазначеного договору встановлено, що договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 1 липня 2022 року, а в частині виконання гарантійних зобов’язань - до повного їх виконання.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору від 03.02.2022, укладеного з ПП НВФ «Ергомера Інвест».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:19:30
Пояснення:
1.
Оцінка тендерних пропозицій проводилася автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. По результатам аукціону 18 січня 2022 згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2021-12-29-002528-a учасника ПП НВФ "Ергомера Інвест" було визнано переможцем торгів.
В процесі розгляду відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно тендерної документації було виявлено, що учасник надав копії документів працівників, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу не в повному обсязі, тобто із 13 заявлених у відомості фахівців, які братимуть участь у виконанні робіт були відсутні копії документів 5-х працівників , що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори), а саме: Буркіна Р.В., Зінчука С.М., Мельника К.В., Анткова В.В., та Сергєєва О.Л.
На вище вказаних працівників документи що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори) були надані учасником додатково.
Так, як дана інформація не стосується самого предмету закупівлі, тобто технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а відноситься до кваліфікаційних критеріїв учасника, то було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію учасника.
2.
- товар згідно договору 13A330-2313-22 від 03.02.2022р в кількості 1 комплект на суму 1825000 грн. було отримано 04.04.2022р. згідно видаткової накладної № 27 (копія додається);
- оплата здійснена 24.05.2022 на суму 1825000 грн. згідно платіжного доручення № 85213 (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо про здійснені заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-002528-a порушень, зокрема: 1) шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення (копія наказу додається); 2) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 23.09.2022р. звіту про виконання договору.
2022-09-26 12:18:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2022 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП НВФ "Ергомера Інвест" |
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ТЕК-УКРАЇНА" |
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП НВФ "Ергомера Інвест" #42817901 |
Переможець |
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 11:56
|
дого.ориг.pdf | укладений |
04 лютого 2022 11:55
|