Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впровадження організаційно-технічного рішення для комплексної системи захисту інформації автоматизованого робочого місця користувача інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон України» за кодом ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги з впровадження організаційно-технічного рішення для комплексної системи захисту інформації автоматизованого робочого місця користувача інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон України»: ДК 021:2015 – 72222300-0 Послуги у сфері інформаційних технологій)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-12-29-002083-b 6d5983dce47342dfbc331e669aa9a4d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жаркова Ольга Анатоліївна

+380444811955 o.zharkova@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Жаркова Ольга Анатоліївна
+380444811955
o.zharkova@customs.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впровадження організаційно-технічного рішення для комплексної системи захисту інформації автоматизованого робочого місця користувача інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи щодо контролю осіб, транспортних засобів та вантажів, які перетинають державний кордон України»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються шляхом банківського переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі підписаного Сторонами відповідного Акту приймання-передачі Послуг або двостороннього акту. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 грудня 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕЗІС СПЕЦПРОЕКТ"
#41419722
Переможець 40 000,00
UAH
29 грудня 2021 11:09

Документи

29 грудня 2021 11:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 20:16
Акт приймання передачі укладений
01 лютого 2022 20:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:11
Договор 82_1.pdf укладений
29 грудня 2021 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH