Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія Національного військово-історичного музею України-музей Ракетних військ стратегічного призначення |
Код ЄДРПОУ: | 24978041 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Одеська, 121 |
Контактна особа: |
Олексій Літвіненко +380667849755 muzeyraketa2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Учаснику було надіслано запрошення на участь у Переговорній процедурі закупівлі. В запрошенні було зазначено дату, час, місце проведення переговорів та перелік документів, що мають бути подані у складі пропозиції учасника.
Згідно Запрошення до участі у Переговорній процедурі щодо Закупівлі прибув представник Учасника, який запропонував свою цінову пропозицію.
Виступив – Літвіненко Олексій Ігорович - Уповноважена особа - молодший науковий співробітник філії Національного військово-історичного музею України – МРВСП, який повідомив, що на обліку в музеї знаходиться 24328 музейних предметів, з них: 23764 основного фонду та 564 наукового допоміжного фонду, серед яких зберігається 14 одиниць холодної зброї та 7 одиниць музейних предметів, які містять дорогоцінні метали загальною масою 205.55г.
У зв’язку з чим, на підставі вимог п.п. 16, 17 Постанови КМУ від 21.11.2018 № 975 запропоновано застосувати переговорну процедуру на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин.
Крім того, експозиційний відділ займає територію 28.19га, на обліку знаходиться 24 діючих будівлі та споруд колишньої центральної позиції реального ракетного полку Ракетних військ стратегічного призначення, серед яких діючи:
- Уніфікований командний пункт (УКП) з вантажно-пасажирським підйомником;
- Енергоблок на 10тис. Кв;
- Дві трансформаторні підстанції;
- Холодильний центр;
- Демілітаризована пускова установка ракети СС-20;
- Лінії електромереж;
- Багато зразків стрілецької зброї та інженерних боєприпасів;
- Зразки авіаційного та ракетного озброєння;
- Зразки сучасної бойової техніки, а саме 7 літаків та гелікоптер;
- Мі-8Т, 4 танки, інші різні бойові машини, гармати, залізничний ешелон з потягом та вагонами для перевезення ракетного озброєння, важка автомобільна техніка для перевезення стратегічних ракет, командних пунктів та машин заправки ракетним паливом, колона техніки пересувного командного пункту;
- Відділена артезіанська свердловина та ін.
Тому пропоную проводити переговорну закупівлю саме з УПО в Миколаївській області
Представник Учасника - Заступник начальника Управління поліції охорони в Миколаївській області майор поліції Строін Сергій Володимирович, повідомив наступне:
Загальна вартість послуги буде складати 1 679 992,00 грн з ПДВ.
Учасником було надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошенні для участі у Переговорній процедурі.
На переговорах було досягнуто наступних домовленостей:
- щодо ціни договору в розмірі: 1 679 992,00 грн з ПДВ, згідно умов тарифного плану.
- строк надання: протягом 2022 року,
- місце надання: згідно умов договору 55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, с. Лукащівка, вул. Музею Ракетних військ, 2,
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 21:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
28 грудня 2021 20:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 20:39 |
Постанова КМУ № 975 від 21.11.2018.doc | |
28 грудня 2021 20:39 |
Протокол переговорів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000011 ● 9ff5fddcf7124d8f83bad44bab1e032e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.01.2022 № 60
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.01.2022.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 26.01.2022 № 60
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-12-28-015185-c 28.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Внести зміни в електронному кабінеті Замовника до закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги - ID UA-2021-12-28-015185-c, в якому опублікувати договір про закупівлю послуг за державні кошти від 18.01.2022 № 2275/34/05-2022 та додатки до нього у форматі PDF через сервіс в електронному кабінеті «Додаткові угоди», шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”. 2. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вважати недійсним. Зміни внесено!
2022-02-02 13:22:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 15 Порядку 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 15 Порядку 1082.) • усунуто
-
2022-02-02 13:28:52
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109016 |
Переможець |
1 679 992,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 21:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 13:21
|
Договір PDF.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 13:20
|
протокол 02 февр. 2022 г..pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 15:49
|
дод 2.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
дод 1.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
розрахунок.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
дод 3.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 2.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 5.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 3.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 7.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 13.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 15.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 9.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 4.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 11.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 6.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 1.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 8.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 12.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 10.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
арк 14.jpeg | укладений |
18 січня 2022 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в електронному кабінеті Замовника до закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги - ID UA-2021-12-28-015185-c, в якому опублікувати договір про закупівлю послуг за державні кошти від 18.01.2022 № 2275/34/05-2022 та додатки до нього у форматі PDF через сервіс в електронному кабінеті «Додаткові угоди», шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”. 2. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вважати недійсним. |
Номер договору про закупівлю: | 2275/34/05-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2275/34/05-2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |