Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги -(Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладу освіти)
Очікувана вартість
84 840,00 UAH
UA-2021-12-28-012033-c dadf08e155434b3e9648490688faecf8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Сніжко

+380997065855 snizkovadim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "СЗШ №80" ДМР
Код ЄДРПОУ: 19086837
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31
Контактна особа: Вадим Сніжко
+380997065855
snizkovadim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2022 15:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2022 15:47
Очікувана вартість: 84 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 424,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги -(Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладу освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 людей
Послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100№ оплата проводиться після виконаних робіт протягом 15 календарних днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2022 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" 84 000,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2022 11:48
Електронний підпис
05 січня 2022 11:46
Довідка про ПДВ.pdf
05 січня 2022 11:46
Пропозиція.pdf
05 січня 2022 11:46
Витяг з ЄДРЮО.pdf
05 січня 2022 11:46
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 січня 2022 11:46
Статут (оригінал).pdf
05 січня 2022 11:46
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"
#33908322
Переможець 84 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2022 00:22

Документи

20 січня 2022 00:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2022 00:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ"
#33908322
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2022 00:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2022 13:00
Допугода 2 Арсенал Страхування07072022.pdf зміни до договору
07 липня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 14:37
Додаткова угода страхування.pdf зміни до договору
29 березня 2022 14:35
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 13:34
Протокол 27 страхування.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 13:27
Протокол 26 страхування.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 13:26
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 18:41
Договір Арсенал.pdf укладений
25 січня 2022 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пiд час опублiкування оголошення в закупiвлi iдентифiкатор закупiвлi: Д-2021-12-28-012033-с було допущено технiчну помилку в строк надання послуг з 01.01.2022року до З1.12,2022року. Враховуючи вiдсутнiсть технiчної неможливостi редагування вказаноi помилки на електронному майданчику уповноваженою особою прийнято рiшення виправити помилку. Вважати вipним: Строк поставки тoвapiв, виконання робiт чи надання послуг до 31 .12.2022року. Вирiшив: Укласти с Постачальником Додаткову Угоду (згiдно умов у зв'язку iз застосуванням положень частини 5 cтатті 41 Закону України "Про публiчнi закупiвлi" вiд 25.12.2015p. № 922-VIIІ, вiдповiдними змiнами та доповненнями) внести змiни пункт 1.8 та 1.9, Договору N9 22/22-ДМС/Дп/03 вiд 25.01.2022poкy.
Номер договору про закупівлю: 22/22-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокольне рішення 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В закупівлі в розділі «Назва предмета закупівлі» - зазначено – «ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги - (Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладу освіти) – правильним слід вважати – «ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги - (Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів загальної середньої освіти). 2. В закупівлі в розділі «Список позицій» - (Кількість товарів або виконання робіт чи надання послуг)- зазначено – «70 людей» - правильним слід вважати- «70 людей (осіб)». 3. В закупівлі в розділі «Список позицій» - (Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг) – зазначено – «вул. Комбрига Петрова,31, Дніпро, Дніпропетровська область, 49041, Україна» - правильним слід вважати - «вул. Комбрига Петрова,31, Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна». 4. В закупівлі в розділі «Умови оплати» - (Оплата після події)- зазначено – «виконання робіт) – правильним слід вважати – «надання послуг». 5. В закупівлі в розділі «Умови оплати» - (Опис) – зазначено – «100№ оплата проводиться після виконаних робіт протягом 15 календарних днів» - правильним слід вважати – «100% оплата проводиться після надання послуг протягом 15 календарних днів». 6. Виправити технічну помилку по розміщенню закупівлі на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель www.zakupki.prom.ua шляхом опублікування Протокольного рішення №27 від 10.02.2022р. 7. Оприлюднити даний протокол на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель www.zakupki.prom.ua.
Номер договору про закупівлю: 22/22-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокольне рішення 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено наступні зміни: 1. В першу строчку п.1,8 "Періоди страхування.Порядок та строки сплати страхового платежу пп.1.8.1, а саме: (з 25.01.2022р до 31.12.2022р). 2. Викласти у новій пп.1.9.1. "Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2022р. 3.Викласти у новій редакції реквізити страхувальника у п.14 "Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 22/22-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сплата Страхових платежів здійснюється протягом 30 днів з дати припинення обставин непереботної сили.
Номер договору про закупівлю: 22/22-ДМС/Дп/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML