Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Вадим Льовочкін +380678727953 infotender221@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 14:35 |
Очікувана вартість: | 1 261 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 307,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, виданої обслуговуючим банком Учасника, у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 тендерної документації з грошовим покриттям 37 846,14 грн. (тридцять сім вісімсот сорок шість грн. 14 коп.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37846.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 16:03 |
01_Оголошення.docx | |
28 грудня 2021 16:03 |
02_Тендерна_документація.docx | |
28 грудня 2021 16:03 |
03_Додаток_1_Технічні_вимоги.docx | |
28 грудня 2021 16:02 |
04_Додаток_2_Форма_пропозиції.docx | |
28 грудня 2021 16:02 |
05 Додаток_3_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
28 грудня 2021 16:02 |
06 Додаток_4_Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-30-000021 ● f9d168ff97404f34bf896f8a451d6b1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 23:11 |
07.12.2022 № 353
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.12.2022 № 353
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-12-28-011479-c 28.12.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" Код ЄДРПОУ: 36094821 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 16:23:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-011479-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
Згідно із пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від Учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Відповідно до п.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Замовник вимагав подання довідки у формі, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів укладених не раніше 2020 року.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що учасником ТОВ «УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА» оприлюднена довідка від 04.01.2022 №0401-3/22 про наявність в учасника досвіду виконання двох аналогічних договорів, які укладені до 2020 року, а саме: договори від 01.05.2017 № та від 07.08.2018, чим порушено вимоги п.2 Додатку 3 до тендерної документації.
Умовами пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається довідка у довільній формі про наявність у штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується залучати до виконання договору відповідно до предмета закупівлі. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис та трудові книжки або витяги із трудових книжок або цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.
Проте, для підтвердження даної інформації учасник ТОВ «УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА» у складі тендерної пропозиції не завантажив штатний розпис, чим порушив вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Чому Замовник на порушення пункту 16 статті 29 Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА» не виявив невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 17:49:48
Пояснення щодо запиту
Щодо питання 1.
Замовник вимагав подання довідки у формі, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів укладених не раніше 2020 року. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що учасником ТОВ «УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА» оприлюднена довідка від 04.01.2022 №0401-3/22 про наявність в учасника досвіду виконання двох аналогічних договорів, які укладені до 2020 року, а саме: договори від 01.05.2017 та від 07.08.2018, чим порушено вимоги п.2 Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення.
Договором №2720 від 01.05.2017 п.8.2 р.8 між ТОВ «Укрчерметавтоматика» та Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля» передбачене наступне, Договір діє з моменту його підписання до кінця поточного календарного року. Якщо жодна зі сторін до 20 грудня поточного календарного року не сповістила іншу Сторону про бажання розірвати договір, його дія автоматично продовжується на кожний наступний календарний рік на тих самих умовах.
Тобто щорічно настає подія автоматичного укладання угоди на новий календарний рік з тими самими умовами. На підтвердження дії цього договору учасник надає акти надання послуг - АКТ здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4016 від 31 жовтня 2021 р. та АКТ здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4673 від 30 листопада 2021 р. Що підтверджує дію даного договору у 2021 році.
Договором №3075 від 07.02.2018 між ТОВ «Укрчерметавтоматика» та ТОВ ВФ «Сервіс» п.7.2 р.7 передбачене наступне, Термін дії Договору до кінця поточного календарного року. Якщо жодна із Сторін до 20 грудня календарного року не сповістить іншу про бажання розірвати Договір, його дія автоматично продовжується на кожний наступний календарний рік.
Тобто щорічно настає подія автоматичного укладання угоди на новий календарний рік з тими самими умовами. На підтвердження дії цього договору учасник надає акти надання послуг АКТ здачі-приймання робіт (надання послуг) № 4597 від 30 листопада 2021 р. та АКТ здачі-приймання робіт (надання послуг) № 3788 від 30 вересня 2021 р. Що підтверджує дію даного договору у 2021 році.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Додатку 3 Тендерної документації надані у складі пропозиції документи переконали Замовника в тому, що Учасник володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором.
Щодо питання 2.
Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис та трудові книжки або витяги із трудових книжок або цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.
Проте, для підтвердження даної інформації учасник ТОВ «УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА» у складі тендерної пропозиції не завантажив штатний розпис, чим порушив вимоги пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення.
За умовами тендерної документації пропонувалось надати:
"штатний розпис та трудові книжки"
або
"витяги із трудових книжок або цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази"
В даному випадку учасник надав документи за другим варіантом після "або", тобто саме накази.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою недопущення у подальшому уповноваженими особами підприємства порушення вимог п. 19 ч. 2 ст. 22, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 з уповноваженими особами підприємство проведено роз’яснювальну роботу. Особисто з Льовочкіним Вадимом проведено бесіду- зауваження щодо належного виконання своїх обов’язків. Дисциплінарне стягнення не може бути застосовано у зв’язку з тим, що сплинув термін його накладання, а саме пройшло більше шести місяців з дня вчинення проступку (ст. 148 КЗпП України).
2023-01-09 16:25:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА |
1 261 535,00
UAH з ПДВ
|
1 255 227,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012" |
1 261 500,00
UAH з ПДВ
|
1 261 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРЧЕРМЕТАВТОМАТИКА #32447987 |
Переможець |
1 255 227,31
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 11:56
|
ДУ1 дог № 31.01-1 від31.01.22z.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:24
|
дог № 31.01-1 від31.01.22z.pdf | укладений |
31 січня 2022 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 31/01-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |