Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
11 616,84 UAH
UA-2021-12-28-008595-c c4eceaf2fd3e4f9e84f0b07314c22562
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Вашека

+380335261742
+380678459890
komunkovelukb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Руслан Вашека
+380335261742, +380678459890
komunkovelukb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари: крісло -1шт., папка для паперу 50 - шт., щвидкозшивач 50- шт., обкладинка картонна 50 - шт., прибор сітка 2 - шт., лоток для паперів гориз. 2- шт., підставка під календар -1 шт., сегрегатор А4 10 шт., папка на гумках 4- шт., клей олівець 10- шт., олівець з гумкою 12 - шт., щотижневик датований 2- шт., папір офісний 18- шт., ручка кулькова 1-шт.,
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул.Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 грудня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРЧУК АЛІНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3063604067
Переможець 11 616,84
UAH
28 грудня 2021 14:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 616,84
UAH