Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-12-28-007164-c d01e617e776c42bc92f621b8e8af235d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Валеріївна Писарева - Тесленко

0442340421
+380958493454
operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд.50,
Контактна особа: Маріанна Валеріївна Писарева - Тесленко
0442340421, +380958493454
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2022 12:00
Початок аукціону: 12 січня 2022 14:47
Початок аукціону: 12 січня 2022 14:47
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


МІСЦЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ: вул. Володимирська, 50, вул. Кавказька, 14, м. Київ, Україна

ДК 021:2015 – 50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Ліфт ПГП-366 з.№ 415 р.№18489
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
12 місяць
Ліфт ПГП-366 з.№ 403 р.№18488
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
12 місяць
Ліфт ПГП-366 з.№ 402 р.№18487
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
12 місяць
Ліфт ПГ-302 з монорейкою з.№ 1162СВ-86 р.№ 18490
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
12 місяць
Ліфт Карачаровский механічнй Завод 1967 року вип. З.№286 Р.№5813
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 30-ти банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2021 13:37
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ЛІФТ 2022р..docx
28 грудня 2021 13:36
ОГОЛОШЕННЯ ліфти 2022р..docx
28 грудня 2021 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 29 грудня 2021 08:35
Дата відповіді: 29 грудня 2021 13:21
Шановний Замовник, просимо роз'яснити пункт 9 "Вимог, щодо технічного обслуговування ліфтів" тендерної документації. Чому Послуги з технічного обслуговування ліфтів за 1 одиницю, не можуть перевищувати за 1 (один) календарний місяць 2000 (дві тисячі) гривень з ПДВ, тоді як сумма закупівлі складає 150000,00 тис грн. Тобто за 12 місяців за 5 ть ліфтів сума не повинна перевищувати 120000,00 тис грн. ? Чому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, середньомісячна вартість послуг із забезпечення робочого стану та безпечної експлуатації ліфтів у розрахунку на один ліфт складає 2000 (дві тисячі) гривень з ПДВ та очікуваного кошторису видатків при виконанні послуг з технічного обслуговування ліфтів на 2022рік складає не більше 150 000 ( сто п’ятдесят тис.) грн.з ПДВ.
Щодо Закупівлі
Дата подання: 29 грудня 2021 08:38
Дата відповіді: 29 грудня 2021 13:22
просимо роз'яснити пункт 10. Послуги з усування аварійного стану ліфтів , а саме ремонт окремих вузлів та механізмів оформлюються шляхом укладення додаткової угоди, як оплата додаткових послуг згідно письмових заявок Замовника, за рахунок залишкової суми договору . Як закупівля "Послуги з технічного обслуговування ліфтів (за кодом ДК 021:2015 – 50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів)" може включати "ремонт окремих вузлів та механізмів", це інша закупівля. Якщо це закупівля на технічне обслуговування та ремонт ліфтів, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, п.10 «Вимоги, щодо технічного обслуговування ліфтів» Додатку №1 до оголошення «Послуги з усування аварійного стану ліфтів , а саме ремонт окремих вузлів та механізмів оформлюються шляхом укладення додаткової угоди, як оплата додаткових послуг згідно письмових заявок Замовника, за рахунок залишкової суми договору» роз'яснюємо : під технічним обслуговуванням ліфтів мається на увазі комплекс робіт, призначений для підтримки ліфтового обладнання в справному стані при підготовці і використанню за призначенням, при зберіганні і транспортуванні.
При щомісячному технічному обслуговуванні ліфтів перевіряються справність автоматичних і неавтоматичних замків, замикаючих пристроїв дверей шахти на всіх поверхах, справність дверних контактів кабіни захисного фартуха кабіни, робота рухомої підлоги кабіни і підвісних контактів, дія кнопки «стоп», точність зупинки кабіни на поверхах, освітленість шахти , кабіни і поверхових майданчиків, ї, стан огорож шахти і кабіни, наявність правил користування ліфтом, попереджувальних і вказівних написів. Візуально визначаються справність робіт електродвигуна головного приводу ліфта, апаратури на панелі управління, а також надійність запору машинного і блочного приміщення.
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон).
У свою чергу, Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Таким чином, у залежності від предмету закупівлі, визначеного відповідно до Порядку, замовник здійснює таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється відповідно до пункту 1 розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку.
Ураховуючи викладене, визначення предмета закупівлі послуг здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами розділу IІ Порядку.
Відповідно до п. 3 ст.14 Закону України в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зі змісту положення п. 4 ст. 23 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретні місце походження чи спосіб виробництва. Крім цього п. 1 ст. 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Всі вимоги в Оголошенні викладені відповідно до діючого законодавством України, КД 36.1-001-200 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), КД 36.1-001-2000 (Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні), НПАОП 0.00-1.02-08 (Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів), ДСТУ 7309:2013 «Установки ліфтові. Ліфти класів I, II, III, IV, V, VI. Технічні умови», ДСТУ EN 81-1:2003 (Норми безпеки з конструкції та експлуатації ліфтів), Положеннь «Про систему технічного обслуговування і ремонту ліфтів в Україні» КД 36.1-001-2000, нормативних актів, «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів» НПАОП 0.00-1.02-08 (ПББЕЛ). Враховуючи вище викладене, вважаємо, що вимоги щодо внесення відповідних змін до оголошення безпідставні.
Тендерної документації
Дата подання: 29 грудня 2021 08:43
Дата відповіді: 29 грудня 2021 13:24
Просимо роз'яснити, та внести відповідні зміни, щодо форми пропозиції, Додаток 3 до тендерної документації, а саме, в таблиці пропозиції є найменування "Ремонт окремих вузлів та механізмів", просимо розписати , які вузли та механізми планується ремонтувати у 2022 році? Для надання пропозиції по цьому пункту, учаснику треба прорахувати заміну конкретних узлів та механізмів, а не придумувати вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, "Ремонт окремих вузлів та механізмів" Замовник не може прорахувати, які саме вузли та механізми можуть вийти з ладу , що виникли в наслідок порушення правил користування ліфтами з вини Замовника протягом поточного року, тому резервує орієнтовну суму на заміну можливої поломки кнопки «стоп» або замикаючих пристроїв тощо. Якщо ця потреба не виникне, то ці кошти не витрачаються, а якщо ця подія настане то Замовник та Виконавець будуть керуватись вимогами договору про закупівлю.
Згідно Додатку до оголошення №4 « Проєкт договору» розділ 4. ОСОБЛИВІ УМОВИ: п.п.4.3.3. При необхідності виконання послуг за таких умов, а саме: - послуги з усування аварійного стану ліфтів , а саме ремонт окремих вузлів та механізмів які оформлюється шляхом укладення додаткової угоди, як оплата додаткових послуг згідно письмових заявок Замовника за рахунок залишкової суми договору та п.4.4. Виконавець зобов'язаний: п.п.4.4.1. Усувати непередбачені зупинки, згідно заяви Замовника, що виникли в наслідок порушення правил користування ліфтом. Такі послуги оплачуються шляхом укладання додаткової угоди до цього договору.
Враховуючи вище викладене, Учасник резервує суму на МОЖЛИВУ заміну в межах до 30 000 гривень, яка взагалі можливо не виникне, тому що у випадку поточного або капітального ремонту ліфтів замовник буде здійснювати таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2022 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс" 109 900,00
UAH з ПДВ
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ОТІС" 130 000,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2022 17:32
Електронний підпис
05 січня 2022 17:31
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 січня 2022 17:31
Цінова пропозиція.pdf
05 січня 2022 17:31
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

10 січня 2022 12:11
Електронний підпис
10 січня 2022 12:06
1.1.1. довідка огляд.pdf
10 січня 2022 12:06
13. ліцензія.pdf
10 січня 2022 12:06
1. цінова пропозиція.pdf
10 січня 2022 12:06
22.1.2.скан договора 1235.pdf
10 січня 2022 12:06
8. iso9001.pdf
10 січня 2022 12:06
18. лист відгук.pdf
10 січня 2022 12:06
7. ДОЗВІЛ ВВУ 2021_2026.pdf
10 січня 2022 12:06
12.5. трудова Зікій.pdf
10 січня 2022 12:06
17.інф. про учасника.pdf
10 січня 2022 12:06
3. Копія Cтатуту 2020_.pdf
10 січня 2022 12:06
23.1 договір D24C 120520-1413.pdf
10 січня 2022 12:06
6. Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ліфт-Сервіс"

ПрАТ "ОТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ліфт-Сервіс"
#25284872
Переможець 87 999,00
UAH з ПДВ
14 січня 2022 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ліфт-Сервіс"
#25284872
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 13:32
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:20
Договор № 46.pdf укладений
01 лютого 2022 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 078,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 179,67 UAH)