Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Іршавська міська лікарня" Іршавської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992587 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., Іршава, провулок Шевченка,9 |
Контактна особа: |
Улинець Наталія Іванівна +380977981832 knp_irshava_rl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2022 11:52 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2021 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2021 13:47 |
Додаток _4 (Проект договору).docx | |
28 грудня 2021 13:47 |
Тендерна документація Фарм продукція (Медикаменти) 33600000-6.docx | |
28 грудня 2021 13:47 |
Оголошення про проведення ВТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-21-000021 ● d314691d3f864375b12462e28ca1f94d
- Статус: вирішено ● Дата: 12 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.10.2022 №40-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.10.2022 №40-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-12-28-001883-a 28.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 12:14:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (медикаменти – 34 найменування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-001883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-26 12:05:39
Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На запит Державної аудиторської служби України Північно- Східний офіс держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Сумській області про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 21.10.2022 року). (UA-2021-12-28-001883-a) процедури що оприлюднена в електронній системі закупівель повідомляємо наступне. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 336000000- «Фармацевтична продукція» Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, необхідністю безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог до лікарських засобів, які встановлює Закон України «Про лікарські засоби», згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними. Спеціальні вимоги до якості лікарських засобів визначено нормативно- правовими актами (постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ)) та нормативними документами (стандартами, технічними умовами, фармакопейними статтями, технологічними регламентами, специфікаціями).Розрахунок вартості здійснювався відповідно до очікуваних обсягів закупівлі та інформації про ціни на товар, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі в т. ч. і на сайтах постачальників відповідного товару. При здійсненні розрахунку використовували Реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Юридичні підстави ведення та використання реєстру: Постанова КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово -відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за №1097/25874.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (Код ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (медикаменти – 34 найменування))» (UA-2021-12-28-001883-a) від 04 листопада 2022 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, нами замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №106/22-ЗК від 28.01.2022 р. На даний час Комунальне некомерційне підприємство "Іршавська міська лікарня" Іршавської міської ради Закарпатської області вживаємо заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №106/22-ЗК від 28.01.2022 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-11-10 16:25:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.) • усунуто
.
2022-11-16 09:00:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2022 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
1 966 701,70
UAH з ПДВ
|
1 966 701,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Волиньфарм" |
1 993 196,00
UAH з ПДВ
|
1 993 196,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
1 966 701,70
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 13:53
|
дод.угода | укладений |
11 листопада 2022 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 14:56
|
д.уг._2 МТК.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 14:53
|
д.уг._2 МТК.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 14:04
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:00
|
договір | укладений |
31 січня 2022 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 106/22-3К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 106/22-3К |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 106/22-3К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |