Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Послуги з технічного обслуговування систем охоронної сигналізації та моніторингу сигналів тривоги за адресою: вул. Грецька, 43а)
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2021-12-28-001339-c 3dca1f12ce0643c4a49890effd2954c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Федина

+380979283094 kpik.fedyna@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПРИАЗОВСЬКА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 41435409
Місцезнаходження: 87501, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грибоєдова, 77
Контактна особа: Наталя Федина
+380979283094
kpik.fedyna@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2021 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2022 17:00
Очікувана вартість: 9 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Послуги з технічного обслуговування систем охоронної сигналізації та моніторингу сигналів тривоги за адресою: вул. Грецька, 43а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87523, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Грецька, 43а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактом виконаних послуг (1 раз на місяць) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2021 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2021 09:40
Оголошення+ додатки 1,2,5.docx
28 грудня 2021 09:40
Додаток 3 - ТЗ.docx
28 грудня 2021 09:40
Додаток № 4 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2022 13:16
Електронний підпис
06 січня 2022 13:14
Ліцензія.pdf
06 січня 2022 13:14
Цінова пропозиція.pdf
06 січня 2022 13:14
Статут.pdf
06 січня 2022 13:14
Виписка.pdf
06 січня 2022 13:14
Наказ директор.pdf
06 січня 2022 13:14
Протокол директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#25489462
Переможець 9 600,00
UAH з ПДВ
14 січня 2022 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2022 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#25489462
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 11:16
Повідомлення про зміни до договору охорона 02.02.2022.docx.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 11:16
дод. угода 1 від 02.02.2022.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 11:16
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 09:18
договір № 4 від 25.01.2022.pdf укладений
25 січня 2022 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Оплата послуг здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але у разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника. 2) Строк Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п.8.1. цього Договору, та закінчується 31.12.2022 року, а в частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання Сторонами. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 14/22/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML