Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39290000-1 Фурнітура різна (рамка А-4, рамка А-3)
Очікувана вартість
9 008,00 UAH
UA-2021-12-27-001066-c ddac6ff9d17b4560871c0ab0a92a1d25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріана Туховська

+380972243830 khotyn.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062205
Вебсайт: http://khotyn.dosvit.org.ua
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Незалежності, 52
Контактна особа: Андріана Туховська
+380972243830
khotyn.zakupivli@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


39290000-1 Фурнітура різна (рамка А-4, рамка А-3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штуки
рамка А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, місто Хотин, Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
30 штуки
рамка А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, місто Хотин, Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних/товаро-транспортних накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 грудня 2021 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАЛЬЧУК СНІЖАНА ІВАНІВНА
#2962220926
Переможець 9 008,00
UAH
27 грудня 2021 15:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:33
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 008,00
UAH