Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір ксероксний, ручка, олівець, календар)
Очікувана вартість
16 207,00 UAH
UA-2021-12-27-000721-c 142a536c82594b6382ef5926e057619e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріана Туховська

+380972243830 khotyn.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062205
Вебсайт: http://khotyn.dosvit.org.ua
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Незалежності, 52
Контактна особа: Андріана Туховська
+380972243830
khotyn.zakupivli@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір ксероксний, ручка, олівець, календар)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 штуки
папір ксероксний, ручка, олівець, календар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, місто Хотин, Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних/товаро-транспортних накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 грудня 2021 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАЛЬЧУК СНІЖАНА ІВАНІВНА
#2962220926
Переможець 16 207,00
UAH
27 грудня 2021 13:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
27 грудня 2021 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 207,00
UAH