Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування накриття контейнерного майданчика по вул. Варшавська,1 у м. Нетішин Хмельницької області
Очікувана вартість
58 133,00 UAH
UA-2021-12-24-009216-c bc0ac900af474355a262c2643de5708c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Єрикалова

+380970449381 jko_pw@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 31345419
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., місто Нетішин, ПРОСП. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 31
Контактна особа: Ольга Єрикалова
+380970449381
jko_pw@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Критий сміттєвий майданчик для обслуговування багатоквартирних будинків по вул. Варшавська,1 у м. Нетішин Хмельницької області, з подальшим його облаштуванням, згідно технічного завдання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Влаштування накриття контейнерного майданчика по вул. Варшавська,1 у м. Нетішин, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Варшавська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021  —  29 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним Договором проводяться Замовником після проведення огляду об’єкту, підтвердження об’ємів і якості робіт та по факту виконаних робіт згідно наданих Постачальником актів виконаних робіт КБ-2в та КБ-3, перевірки якості та комплектності поставленого Товару, його відповідності умовам Договору, отримання Покупцем видаткових накладних та/або актів приймання-передачі та інших супровідних документів на Товар, протягом 10-ти робочих днів з дня реєстрації документів в управлінні державної казначейської служби.Покупець не несе відповідальності за затримку розрахунків у випадку затримки бюджетного фінансування. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2021 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХ УКРАЇНА"
#41864107
Переможець 58 133,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2021 12:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:43
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:57
договір майданчик.pdf укладений
24 грудня 2021 12:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 58 133,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 688,83 UAH)