Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція ІІ-ІІІ поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Київська, буд. 127-а. Коригування"
Очікувана вартість
74 868,79 UAH
UA-2021-12-24-008602-b 1ac0721f3aef4ac296e69b09b66c8b4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікіфорова Сніжана Миколаївна

380969663038 snikif302@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Овруцька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04053370
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Тараса Шевченка, 31-А
Контактна особа: Нікіфорова Сніжана Миколаївна
380969663038
snikif302@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція ІІ-ІІІ поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Київська, буд. 127-а. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11102, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Київська, 127-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Тендерна документація

24 грудня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА"
#41523369
Переможець 74 868,79
UAH
24 грудня 2021 16:56

Документи

24 грудня 2021 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 09:40
Дод_уг_до_дог№48-2021.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:37
Дод._угода_№1_від_30.12.2021_до_дог._48-2021_від_22.12.2021.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
Дод._угода_№1_від_30.12.2021_до_дог._48-2021_від_22.12.2021.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:57
Договір_48-2021_від_22.12.2021.PDF укладений
24 грудня 2021 16:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція ІІ-ІІІ поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Київська, буд. 127-а. Коригування" 1 роботи 74 868,79
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження робіт в 2022 році, внести зміни до п. 2.5 Договору та викласти його в такій редакції: "Термін виконання робіт до 01.06.2022 р."; внести зміни до п. 6.1 Договору та викласти його в такій редакції: "Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'янь".
Номер договору про закупівлю: 48/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження робіт в 2022 році, внести зміни до п. 2.5 Договору та викласти його в такій редакції: "Термін виконання робіт до 01.06.2022 р."; внести зміни до п. 6.1 Договору та викласти його в такій редакції: "Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'янь".
Номер договору про закупівлю: 48/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження робіт у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 48/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція ІІ-ІІІ поверхів приміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини під житло за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Київська, буд. 127-а. Коригування" 1 роботи 74 868,79
UAH