Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні дослідження код 85140000-2- Послуги у сфері охорони здоров’я різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2021-12-24-005009-b 5e8db2487f5f4bd694d5e825cddc7873
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459761331 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459761331
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області двічі було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Лабораторні дослідження код 85140000-2- Послуги у сфері охорони здоров’я різні за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за номерами UA-2021-12-03-006116-a та закупівля UA-2021-12-08-004216-a, які були відмінені електронною системою закупівель на підставі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій, відповідно частині 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».

Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

- Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);
- Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-12-03-006116-a;
- Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-12-08-004216-a

Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021 13:28
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 послуга
Визначення копій РНК ВІЛ – 1/ Визначення рівня вірусного навантаження ВІЛ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
2500 послуга
Визначення субпопуляцій лімфоцитів периферичної крові CD4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
210 послуга
Виявлення антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
2000 послуга
Виявлення антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2 антигену р24 ВІЛ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язаний перерахувати суму зазначену в акті про надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту підписання такого акту. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний шкірно-венерологічний диспансер"
#05492249
Переможець 612 788,00
UAH
24 грудня 2021 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2021 13:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний шкірно-венерологічний диспансер"
#05492249
612 788,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:32
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 15:35
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 15:32
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:38
Договір №5-П.pdf укладений
05 січня 2022 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з перейменуванням установи, на підставі Рішення Київської обласної ради VIII скликання №288-13- VIII від 22.09.2022 року, відповідно до ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України Сторони, керуючись п.14 Договору №5-П від 05.01. 2022 року, сторони вирішили внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Внести зміни до вступної частини Договору та викласти найменування Виконавець у наступній редакції: «Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний медичний центр небезпечних захворювань» 1.2. Пункт 14. Договору «Юридичні адреси та банківські реквізити сторін», реквізити Виконавець викласти у наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 5-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 119 512,37
UAH