Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02774119 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Тетяна Іванівна +380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 21:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2021 21:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-02-000069 ● 33f72588cdc64bb8bc1cc9682c9af406
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2022
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 №43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-12-23-022042-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-07 10:10:22
Запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуга з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 23.12.2021 року, однак, договір про закупівлю укладений сторонами 14.01.2022 року за №9, тобто, на 22 день з дня оприлюднення вказаного повідомлення.
Враховуючи викладене, чому замовником не відмінено процедуру закупівлі, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю у 20 денний термін?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-08 15:38:23
Пояснення
Переговорна процедура закупівлі UA-2021-12-23-022042-c ● 62a5fc325c294d929a4ce7042faf5ff0 не відмінена, на підставі наступного.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 23.12.2021 року, договір про закупівлю укладений сторонами 14.01.2022 року за №9, на 22 день з дня оприлюднення вказаного повідомлення, але в межах 35-денного строку.
За приписами ст. 1 ЗУ «Про теплопостачання»:
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год, місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год, магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об’єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання;
В той же час, котельня КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня», яку орендує Виконавець послуги – товариство з обмеженою відповідальністю «Крігер Енергія», не підпадає під параметри визначення «система централізованого теплопостачання».
А тому, для укладення договору, КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» мала 35 днів з моменту оприлюднення наміру укласти договір про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-09 09:17:22
Запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуга з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, чому в порушення вимог частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-09 15:56:03
рішення
розірвати договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів №9 від 14.01.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів розірвано за взаємною згодою сторін.
2022-02-17 16:04:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
порушення усунуто
2022-02-17 17:11:14
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Крігер Енергія» #36427583 |
Переможець |
9 004 940,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2021 21:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2022 16:25
|
Додаткова угода | укладений |
11 лютого 2022 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:22
|
Додаткова_угода_1_9.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 10:34
|
Договір | укладений |
14 січня 2022 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9 004 940,00 грн (Дев'ять мільйонів чотири тисячі дев'ятсот сорок гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 1500823,33 (Один мільйон п'ятсот тисяч вісімсот двадцять три гривні 33 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 7 461 236,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 1 543 704,00 грн. в т.ч. сума договору на січень 2022 року становить – 1 062 582,92 грн. (Один мільйон шістдесят дві тисячі п'ятсот вісімдесят дві гривні 92 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 766 706,32 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 295 876,60 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | розірвати договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів за взаємною згодою сторін |