Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів
Очікувана вартість
9 004 940,00 UAH
UA-2021-12-23-022042-c 62a5fc325c294d929a4ce7042faf5ff0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатенко Тетяна Іванівна

+380631419049 dzo.prozorro22@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Ігнатенко Тетяна Іванівна
+380631419049
dzo.prozorro22@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відповідно до статті 5 Закону України N 1682-III від 20.04.2000 року «Про природні монополії» на Антимонопольний комітет України покладені функції ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії. Згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 року «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», встановлено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. Ознайомившись з інформацією на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України щодо Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, було встановлено, що ТзОВ «Крігер Енергія» дійсно займає монопольне (домінуюче) становище щодо постачання теплової енергії в Житомирській обл., тобто ТзОВ «Крігер Енергія» є єдиним постачальником послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів в районі розташування комунального некомерційного підприємства “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирсько обласної ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 21:41
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 Гкал
Послуга з постачання теплової енергії для І групи споживачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
2900 Гкал
Послуга з постачання теплової енергії для ІІ групи споживачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-02-000069 ● 33f72588cdc64bb8bc1cc9682c9af406
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2022 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

02.02.2022
№ 43

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 №43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-12-23-022042-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-07 10:10:22

Запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуга з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 23.12.2021 року, однак, договір про закупівлю укладений сторонами 14.01.2022 року за №9, тобто, на 22 день з дня оприлюднення вказаного повідомлення.
Враховуючи викладене, чому замовником не відмінено процедуру закупівлі, у зв’язку з не підписанням договору про закупівлю у 20 денний термін?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-08 15:38:23

Пояснення

Переговорна процедура закупівлі UA-2021-12-23-022042-c ● 62a5fc325c294d929a4ce7042faf5ff0 не відмінена, на підставі наступного.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 23.12.2021 року, договір про закупівлю укладений сторонами 14.01.2022 року за №9, на 22 день з дня оприлюднення вказаного повідомлення, але в межах 35-денного строку.
За приписами ст. 1 ЗУ «Про теплопостачання»:
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год, місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год, магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об’єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання;
В той же час, котельня КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня», яку орендує Виконавець послуги – товариство з обмеженою відповідальністю «Крігер Енергія», не підпадає під параметри визначення «система централізованого теплопостачання».
А тому, для укладення договору, КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» мала 35 днів з моменту оприлюднення наміру укласти договір про закупівлю.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-09 09:17:22

Запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуга з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, чому в порушення вимог частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документи що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-09 15:56:03

рішення

розірвати договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів №9 від 14.01.2022 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів розірвано за взаємною згодою сторін.

2022-02-17 16:04:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

порушення усунуто

2022-02-17 17:11:14

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Крігер Енергія»
#36427583
Переможець 9 004 940,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 21:41

Документи

23 грудня 2021 21:41
Електронний підпис
23 грудня 2021 21:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 21:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Крігер Енергія»
#36427583
9 004 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2021 21:41
Електронний підпис
23 грудня 2021 21:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 16:25
Додаткова угода укладений
11 лютого 2022 16:24
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:22
Додаткова_угода_1_9.pdf зміни до договору
14 січня 2022 11:21
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 10:34
Договір укладений
14 січня 2022 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 9 004 940,00 грн (Дев'ять мільйонів чотири тисячі дев'ятсот сорок гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 1500823,33 (Один мільйон п'ятсот тисяч вісімсот двадцять три гривні 33 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 7 461 236,00 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 1 543 704,00 грн. в т.ч. сума договору на січень 2022 року становить – 1 062 582,92 грн. (Один мільйон шістдесят дві тисячі п'ятсот вісімдесят дві гривні 92 копійки). Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 766 706,32 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 295 876,60 грн.»
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: розірвати договір про надання послуг з постачання теплової енергії для І та ІІ групи споживачів за взаємною згодою сторін