Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафа холодильник)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-12-23-015006-c b622f96ddeb549c488eb09ed267017f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Павлюк

+380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ірина Павлюк
+380667840132
pavliukiryna2611@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафа холодильник)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Шафа холодильник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МЕЛЬНИЧУК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ
#3022111899
Переможець 35 000,00
UAH
23 грудня 2021 15:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:16
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:57
Додаток №1.pdf укладений
23 грудня 2021 15:56
Договір.pdf укладений
23 грудня 2021 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 6К-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 000,00
UAH