Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації та передачу тривожних повідомлень, згідно ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Очікувана вартість
149 150,00 UAH
UA-2021-12-23-014764-c 58b0f445237047cfb35e21d426a1b7c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Неботова

+380954660080 osvitabuhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 44312623
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. Корольова, буд. 2
Контактна особа: Олена Неботова
+380954660080
osvitabuhgalter@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2022 00:00
Очікувана вартість: 149 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Очікувана вартість. 10 закладів освіти м. Авдіївка Донецької обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації та передачу тривожних повідомлень, згідно ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2021 15:29
ОГОЛОШЕННЯ.doc
23 грудня 2021 15:29
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 28 грудня 2021 12:35
Дата відповіді: 29 грудня 2021 16:27
Вимога:Копія договору учасника з МНС, який надає послуги зв’язку з пультом спостереження. Учасники не зобов'язані укладати договір з мнс. Прва здійснювати спостереження надає Ліцензія, а не договір з МНС. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Для надання послуг зв’язку та спостереження учасник закупівлі обов’язково повинен мати необхідні ліцензії. Для надання якісних послуг та забезпечення надійної роботи системи пожежної сигналізації, пристроїв попередження пожежної тривоги та попередження про несправність системи допожежної сигналізації, учасник повинен також мати прямий зв’язок з диспетчерською службою управління ДСНС України у Донецькій області, згідно з наказом МВС України № 349 від 30.03.2015 року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017 №111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за №332/30200. Пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України, у зв’язку з чим ми не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною .
Утонення
Дата подання: 28 грудня 2021 12:36
Дата відповіді: 29 грудня 2021 16:28
Вимога:копії посвідчень з технічного обслуговування засобів протипожежного захисту. Що це за посвідчення такі?Ким видаються?Незрозуміла вимога.
Відповідь: Чинне законодавство зобов'язує всіх роботодавців проводити навчання співробітників згідно робіт які вони виконують. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.92 р № 2694-XII. У зв’язку з цим, певні види підприємницької діяльності, що мають високий вплив на екологічну або суспільну безпеку населення, підлягають посиленому контролю з боку уповноважених державних органів Згідно чинного законодавства, компанія що має виконувати роботи по обслуговуванню систем протипожежного захисту має мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, та мати штатних працівників які пройшли навчання. Згідно ліцензійних умов ДСНС України виконавці робіт з робот протипожежного призначення, мають пройти навчання та мати дійсні посвідчення про проходження спеціального навчання керівників та виконавців робіт протипожежного призначення, свідоцтва про проходження спеціального навчання керівників та виконавців робіт протипожежного призначення, виданим ДСНС України у відповідності до ліцензійних вимог.
Чинність документів
Дата подання: 28 грудня 2021 12:38
Дата відповіді: 29 грудня 2021 16:18
Вимога:Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків, чинна на дату оприлюднення оголошення даної закупівлі. Дані докукменти не мають строку чинності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копії вищезазначених документів є безстроковими, але вони мають містити інформацію, що є актуальною на дату та час їх формування. Тобто, ми наголошуємо на тому, щоб на момент подачі Вашої пропозиції вони також були актуальними (у разі наявності змін, щоб такі були).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-23-014764-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕРБЕР-ДОН", Код ЄДРПОУ:35683029
Дата подання: 29 грудня 2021 12:27
Щодо копії договору з ДСНС та копії Сертифікату ISO
Лист-оскарження пунктів Оголошення:
- 4.2. щодо надання копії Сертифікату ISO на «Систему управління" ;
- 4.7.5. щодо надання копії договору учасника з ДСНС
з метою запобігання дискримінації учасників .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2021 16:29
Відповідно до ISO 9001:2015 даний стандарт визначає вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Від рівня кваліфікації персоналу учасника/точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності залежить якість надання послуги. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту , має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання бюджетних коштів за призначенням. Відповідно до ч. З ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами...», а також відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ІSО 9001:2015 «Системи управління якістю», вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту І8О 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника - міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону . Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ІSО 9001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації , має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Вимога стосовно наявності копії сертифіката, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така вимога не підлягає задоволенню.
Стосовно договору з МНС - для надання якісних послуг та забезпечення надійної роботи системи пожежної сигналізації, пристроїв попередження пожежної тривоги та попередження про несправність системи допожежної сигналізації, учасник повинен також мати прямий зв’язок з диспетчерською службою управління ДСНС України у Донецькій області, згідно з наказом МВС України № 349 від 30.03.2015 року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017 №111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за №332/30200. Пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України, у зв’язку з чим ми не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною .

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 147 993,00
UAH з ПДВ
147 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2022 17:22
Електронний підпис
04 січня 2022 17:19
наказ ДСНС.pdf
04 січня 2022 17:19
витяг ПДВ(завер).pdf
04 січня 2022 17:19
статут.pdf
04 січня 2022 17:19
охорона праці завер.pdf
04 січня 2022 17:19
листи згода.pdf
04 січня 2022 17:19
опис(завер).pdf
04 січня 2022 17:19
Договір № 2-ПСТО (2).pdf
04 січня 2022 17:19
пропозиція.pdf
04 січня 2022 17:19
проект договору.pdf
04 січня 2022 17:19
витяг з ЄДРПОУ(завер).pdf
04 січня 2022 17:19
фін звітність.pdf
04 січня 2022 17:19
ліцензія.pdf
04 січня 2022 17:19
пож тех миним.pdf
04 січня 2022 17:19
ліцензія.pdf
04 січня 2022 17:19
Акти за 2019 рік (2).PDF
04 січня 2022 17:19
Договір № 2-ПСТО.pdf
04 січня 2022 17:19
договір ДСНС завер.pdf
04 січня 2022 17:19
договор ДСНС.pdf
04 січня 2022 17:19
довідка про рахунки.pdf
04 січня 2022 17:19
дані про пульт.pdf
04 січня 2022 17:19
інформ довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Переможець 147 993,00
UAH з ПДВ
13 січня 2022 10:28

Документи

13 січня 2022 10:28
Електронний підпис
13 січня 2022 10:27
протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2022 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
147 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2022 10:28
Електронний підпис
13 січня 2022 10:27
протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 10:49
Др 28 Пож сигнал.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 13:23
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 13:18
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 09:51
договір пожежна сигналізація.pdf укладений
02 лютого 2022 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.4.2. Договору та викласти його у новій редакції: "4.2. Загальна сума на момент укладання Договору складає: 136343 грн. 14 коп. (сто тридцять шість тисяч триста сорок три грн. 14 коп.), у тому числі ПДВ 22723 грн. 86 коп., з них: - цілодобове пожежне спостереження СПС складає: 30701 грн. 28 коп. (тридцять тисяч сімсот одна грн. 28 коп.), - технічне обслуговування СПС складає: 105641 грн. 86 коп. (сто п'ять тисяч шістсот сорок одна грн. 86 коп.)
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.8.2 Договору змінити в п. 4.2 загальну суму Договору з 136 343,14 грн. (сто тридцять шість тисяч триста сорок три грн. 14 коп.), у тому числі ПДВ 22 723,86 грн. на 9 616,42 грн. (дев'ять тисяч шістсот шістнадцять грн. 42 коп.), у тому числі ПДВ 1 602,74 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 616,42
UAH (в тому числі ПДВ 1 602,74 UAH)