Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання продуктів харчування різних (хліб, вироби з борошна, макарони, кондитерські вироби, цукор, печиво, кава, чай свинина різна, куряче філе, четвертина куряча, печінка курчат та ковбаси різних видів (охолоджені)
Очікувана вартість
1 969,30 UAH
UA-2021-12-23-005487-a d3223b3a8e54431a9d9bd3b6478863b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 міс
Придбання продуктів харчування різних (хліб, вироби з борошна, макарони, кондитерські вироби, цукор, печиво, кава, чай свинина різна, куряче філе, четвертина куряча, печінка курчат та ковбаси різних видів (охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться Замовником безготівковим шляхом оплати після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару, з можливістю відстрочки платежу до кінця року та при наявності бюджетних призначень на ці цілі. 4.2. Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 4.3. Замовник здійснює оплату поставки товару, зазначеного в Специфікації (Додаток 1 до Договору), протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Дастор - Ужгород»
#34325992
Переможець 1 969,30
UAH з ПДВ
23 грудня 2021 18:19

Документи

23 грудня 2021 18:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 18:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:53
Договір 1051.pdf укладений
24 грудня 2021 14:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання продуктів харчування різних (хліб, вироби з борошна, макарони, кондитерські вироби, цукор, печиво, кава, чай свинина різна, куряче філе, четвертина куряча, печінка курчат та ковбаси різних видів (охолоджені) 19 міс 19,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 969,30
UAH (в тому числі ПДВ 328,22 UAH)