Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров'я різні за кодом CPV за ДК 021:2015: 85140000-8 (Виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) наданого Замовником)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-12-23-003959-b 516b465b8a224eaa9a39a374867d0ff5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козоріз Ольга Сергіївна

380986556403 infekcijna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Коломийська інфекційна лікарня Коломийської міської ради Івано-Франківської області»
Код ЄДРПОУ: 31575286
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Контактна особа: Козоріз Ольга Сергіївна
380986556403
infekcijna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2022 12:00
Початок аукціону: 06 січня 2022 13:31
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Д-димер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
150 штуки
Прокальцитонін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
150 штуки
Інтерлейкін-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
50 штуки
Тропонін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
10 штуки
Феритин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється в національній валюті України – гривні. Оплата проводиться щомісячно за фактично надані Послуги на основі рахунку-фактури та підписаного Акту про виконані роботи (надані послуги). Замовник зобов’язується протягом 10-ти (десяти) банківських днів місяця наступного за звітним провести оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2022 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс" 158 413,50
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДЛЮКС" 151 900,00
UAH з ПДВ
89 025,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Медіс" 170 800,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2022 12:25
Електронний підпис
03 січня 2022 12:24
04 Учасник.pdf
03 січня 2022 12:24
06 Договір.pdf
03 січня 2022 12:24
01 Технічні вимоги.pdf
03 січня 2022 12:24
05 Пропозиція.pdf
03 січня 2022 12:24
02 Довідка.pdf
03 січня 2022 12:24
03 Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"

ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДЛЮКС"

Приватне підприємство "Медіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"
#37409493
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2022 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2022 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медекс плюс"
#37409493
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 13:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:29
ДУ Медекс плюс.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 09:33
ДУ Медекс Плюс.PDF зміни до договору
30 серпня 2022 09:15
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:26
Дог 1 лабораторні послуги.PDF укладений
11 січня 2022 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору, а саме викласти у новій редакції Додаток 1 "Специфікація" до Договору №1 від 11.01 2022 р., у звязку із потребою змінити кількість послуг, з умовою що сума договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, через зменшення потреби в послугах, зменшити обсяги закупівлі послуг та відповідно зменшити суму договору, внести зміни у п 2,2, Договору, Додаток 1 до договору Специфікація та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 74 196,80
UAH