Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло офісне, код ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них".
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-12-23-003401-b d8b7e4412c4f44e690a8c5595c715e81
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васецький Олег Юрійович

380536170030 zakupki.vklubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Васецький Олег Юрійович
380536170030
zakupki.vklubny@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісло офісне, код ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Крісло офісне, код ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федорін Сергій Володимирович
#3275211314
Переможець 2 500,00
UAH
23 грудня 2021 11:49

Документи

23 грудня 2021 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 10:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 11:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крісло офісне, код ДК 021:2015 - 39110000-6 "Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них". 1 штуки 2 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 500,00
UAH