Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 - послуги з організації харчування
Очікувана вартість
24 992,00 UAH
UA-2021-12-22-019275-c 3bfff25381ff437c819db22ba6efdea4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Руднєва

+380684161341 salkov-shkola19@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031693
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68
Контактна особа: Ірина Руднєва
+380684161341
salkov-shkola19@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам-технічним, санітарним, умовам та термінам зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються, а також іншим нормативним вимогам у сфері надання послуг з організації харчування.
2. Виконавець зобов'язується щоденно проводити бракераж страв у відповідності з діючим законодавством України (доцільно прописати алгоритм проведення такого бракеражу).
3. Виконавець зобов'язується вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду.
4. Виконавець зобов'язується проводити закупівлю продуктів харчування та продовольчої сировини, які будуть використовуватися у шкільній їдальні для приготування їжі, що відповідають вимогам законодавства щодо їх безпеки і якості (ГОСТ. ДСТУ, ТУ тощо) та мають документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
5. Виконавець зобов'язується при обробленні сировини, виготовленні страв та виробів дотримуватись усіх технологічних процесів та стандартних норм згідно з нормативно-технологічною документацією. Виконавцем при обробленні сировини, виготовленні страв та виробів повинна, звертатись увагу на пропорції та зауваження зі сторони адміністрації школи, дітей, батьківського комітету, щодо якості страв та їх асортименту.
6. Виконавець зобов'язується під час надання послуг застосувати заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
781 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 - послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

22 грудня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 24 992,00
UAH
22 грудня 2021 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 17:32
договор питание 21-24.12..pdf укладений
22 грудня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 992,00
UAH