Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41760708 |
Вебсайт: | https://solonyanska-gromada.gov.ua/ogoloshennya-pro-namiri-zakupivli-predmetiv-ta-materialiv-1531232064/ |
Місцезнаходження: | 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт Солоне, вул. Гагаріна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ірина Баклан +380984733448 baklanirina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 12:14 |
Очікувана вартість: | 1 729 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 647,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 14:57 |
ТД (ПАЛИВО).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000010 ● 9af9b741821f4d0fb0c8cbc9aa79d893
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 22:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
58 UA-2021-12-22-013470-c 22.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-06 16:51:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-22-013470-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому в п.11.6 Проекту договору про закупівлю та Договору про закупiвлю товарів за державні кошти від 24.01.2022 № 6-35 перелік статей не відповідає випадкам встановлених частини п’ятої статті 41 Закону.
4. Прошу надати інформацію та документи на підставі яких підтверджено коливання ціни за одиницю товару під час укладання додаткової угоди від 02.02.2022 №1 до Договору про закупiвлю товарів за державні кошти від 24.01.2022 № 6-35.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-11 15:46:22
Відділ освіти Солонянської селищної ради
Надання пояснень на запит
1. Обгрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до кількості транспортних засобів з урахуванням фактичного споживання дизпаливо та бензину у попередньому році.
2. Посилання на сторінку веб-сайту
https://solonyanska-gromada.gov.ua.
https://solonyanska-gromada.gov.ua/koshtoris-13-07-37-20-11-2017/
3.В п.11.6 «Проекту договору про закупівлю» та в самому «Договорі про закупівлю товарів за державні кошти» від 24.01.2022р., за №6-35 допущено технічну описку, а саме: п.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» в договорі помилково зазначено посилання на п.4 цієї статті, при цьому всі істотні умови вказані так, як передбачеє ЗУ «Про публічні закупівлі». Даний недолік є формальністю та не може бути підставою для невиконання сторонами своїх зобов’язань за договором.
Таким чином, виправлення даної ситуації буде вирішено за взаємною згодою сторін шляхом внесення змін п.11.6 «Договору про закупівлю товарів за державні кошти» від 24.01.2022р., за №6-35 на підставі відповідної додаткової угоди.
4. На підставі моніторингу цін на українському ринку нафтопродуктів взятої з сайту https://index.minfin.com.ua, з метою забезпечення безперебійного підвезення здобувачів освіти до місць навчання, враховуючи щоденне збільшення вартості бензину та дизпалива, враховуючи п.4 пп. 2ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення, щодо погодження – підписати додаткову угоду на збільшення вартості пального в межах 10% .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 629 485,00
UAH з ПДВ
|
1 629 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТОЙЛ" |
1 685 650,00
UAH з ПДВ
|
1 685 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 629 485,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 15:39
|
Доп.угода№3.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 16:38
|
Доп№2.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:45
|
Доп№1.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 08:50
|
Д№6-35 Бензин.pdf | укладений |
24 січня 2022 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору №6-35 від 24.01.2022 року і викласти у новій редакції: пункт 1.1. Постачальник приймає на себе зобов'язання передати Замовнику у власність паливо різне (ДК 021:2015 (CPV) 09130000-9 - нафта та дистиляти) надалі - Товар, а Замовник зобов'язується сплатити і прийняти вказаний Товар. |
Номер договору про закупівлю: | 6-35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 6-35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Замовник та Постачальник дійшли згоди внести зміни до пункту 11.6 договору № 6-35 від 24.01.2022 року, та виправити технічну описку, а саме; пункту 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» в договорі помилково зазначено посилання на п. 4 цієї статті. |
Номер договору про закупівлю: | 6-35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |