Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візок для перевезення зі зйомними носилками ТБС-200
Очікувана вартість
44 000,00 UAH
UA-2021-12-22-013027-c 5cc32142961d414a8e0a70d36305fcb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Вікторівна -

+380563715877 leesikk84@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985239
Вебсайт: http://sme.dp.ua
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Олеся Вікторівна -
+380563715877
leesikk84@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33940000-1: Устаткування для транспортування та зберігання трупів та приладдя до нього


Візок для перевезення зі зйомнини носилками ТБС-200
НК 024:2019: 36217 Візок анатомічний
За рахунок додаткових коштів.
Відповідно до листа-роз'яснення Мінекономіки «Щодо планування закупівель» 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. Таким чином, враховуючи виникнення додаткової потреби у товарах, яку Замовник не міг передбачити, та у зв’язку з виділенням додаткових коштів, керуючись даним листом-роз’ясненням та Законом України «Про публічні закупівлі», Замовником прийнято рішення про проведення закупівлі без використання електронної системи. Кошти були додатково виділені.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Візок для перевезення зі зйомними носилками ТБС-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пл. Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2021
ДК 021:2015: 33943000-2 — Візки з важільним підіймачем для трупів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 грудня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПУШНЯ МАРИНА КОСТЯНТИНІВНА
#2690006605
Переможець 44 000,00
UAH
22 грудня 2021 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 14:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:50
договір 123 візки анатомічні.pdf укладений
22 грудня 2021 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 000,00
UAH