Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

захисні друкарські фарби та добавки до захисних друкарських фарб, необхідні для виготовлення бланків документів; код ДК 021:2015 – 22610000-9 – «Друкарська фарба»
Очікувана вартість
550 000,00 EUR
UA-2021-12-22-011603-c dacd058acb8742adbb7d28a2a29f50fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22610000-9: Друкарська фарба


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладення додаткової угоди № 1 - 22 грудня 2021р. до контракту від 10.06.2021.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до контракту № 2021-06-10/18.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: SICPA SA.
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: CHE-105.732.246.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Avenue Florissant 41, 1008, Prilly, Switzerland.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +41216275555.
6. Назва предмета закупівлі: захисні друкарські фарби та добавки до захисних друкарських фарб, необхідні для виготовлення бланків документів; код ДК 021:2015 – 22610000-9 – «Друкарська фарба».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: кількість кожної партії товару, що поставляється продавцем, повинна відповідати кількості, вказаній у Специфікації на відповідну партію товару.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на електронну пошту замовника, який знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 550 000,00 євро (п’ятсот п’ятдесят тисяч євро 00 євроцентів) без ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.12.2022.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.

Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін дії Контракту №2021-06-10/18 та у зв'язку з чим викласти Розділ 15 Контракту №2021-06-10/18 у такій редакції:
"15. Термін дії Контракту
Цей Контракт набуває чинності з дати його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31 грудня 2022 р., але у будь- якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Контрактом."
Всі інші умови Контракту №2021-06-10/18, які не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються не зміненими і діють в редакції Контракту №2021 -06-10/18.
Додаткова угода №1 набуває чинності з дати підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін та діє в межах строку дії Контракту №2021-06-10/18. Додаткова угода №1 є невід’ємною частиною Контракту №2021-06-10/18.
Додаткова угода №1 укладена в двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 кілограми
захисні друкарські фарби та добавки до захисних друкарських фарб, необхідні для виготовлення бланків документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22610000-9 — Друкарська фарба

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата кожної партії товару здійснюється покупцем в євро шляхом банківського переказу грошових коштів на рахунок продавця протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати поставки відповідної партії товару покупцю Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

22 грудня 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2021 14:12
Звіт про дог про закуп уклад без (22.12.21).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SICPA SA
#CHE-105.732.246
Переможець 550 000,00
EUR
22 грудня 2021 14:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:15