Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Канатна, будинок 83 |
Контактна особа: |
Копач Людмила Валеріївна 80487148508 lkopach@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 14:58 |
Очікувана вартість: | 3 235 251,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 176,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін, протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт, за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2021 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2021 14:58 |
Проект договору.docx | |
22 грудня 2021 14:58 |
Тендерна документація.docx | |
22 грудня 2021 14:58 |
ТД (титул).PDF | |
22 грудня 2021 14:58 |
ОГОЛОШЕННЯ.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000078 ● a579b240fc514d57a121509add1d504e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:38 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
40 UA-2021-12-22-003488-a
22.12.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 13:33:19
Запит про надання поясненнь на питання
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель КЗ Одеський обласний ліцей №6 Одеської обласної ради за адресою: Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Академіка Ясиновського, 3а», ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-22-003488-a), яку провів ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/41485381/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня державного бюджету та головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів або власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЧЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА |
3 193 919,18
UAH з ПДВ
|
3 193 919,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Гіпроград Плюс |
3 228 326,40
UAH з ПДВ
|
3 228 326,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЧЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА #2811708663 |
Переможець |
3 193 919,18
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 16:28
|
ДУ 2 до 3 від 26.01.22 ПКД ліцей 6.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 17:25
|
ДУ 1 до 3.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 13:09
|
договір № 3 від 26.01.2022.PDF | укладений |
26 січня 2022 13:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель КЗ Одеський обласний ліцей №6 Одеської обласної ради за адресою: Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Академіка Ясиновського, 3а» | 1 | роб. |
3 193 919,18
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули договору, зміни до п.1.7, 4.1, 10.1 Договору, розділу 11 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівель КЗ Одеський обласний ліцей №6 Одеської обласної ради за адресою: Одеська область, м. Одеса, Приморський район, вул. Академіка Ясиновського, 3а» | 1 | роботи |
3 193 919,18
UAH
|