Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку,файли
Очікувана вартість
585,00 UAH
UA-2021-12-22-002840-b efaed28ff776476ab4310a0ae7efb4c1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрусик Тетяна Федорівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Андрусик Тетяна Федорівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пачка
Ціна за одиницю: 165UAH без ПДВ
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський район,смт.Любешів,вул.Незалежності,62 (інклюзивно-ресурсний центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Ціна за одиницю: 90UAH без ПДВ
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський район,смт.Любешів,вул.Незалежності,62 (інклюзивно-ресурсний центр)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 грудня 2021 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Лавринюк Микола Васильович
#31553046939
Переможець 585,00
UAH
22 грудня 2021 11:19

Документи

22 грудня 2021 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку 3 пачка 165,00
UAH
Файли 1 пачка 90,00
UAH