Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services of hot meals arranging for preschool children of pre-school educational establishments of Borodyanka settlement council
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43078651 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська область обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
Контактна особа: |
Сивець Людмила Петрівна +380457751548 osvitabsr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Слухай Олександр Миколайович +380674457010 engineerbsr@ukr.net Коновалова Алла Олександрівна +380938994537 konovalovaao@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Borodyanka settlement Village Council |
National ID: | 43078651 |
Contact point: |
Syvets Liudmyla +380457751548 osvitabsr@gmail.com |
Additional contacts: |
Slukhai Oleksandr +380674457010 engineerbsr@ukr.net Konovalova Alla +380938994537 konovalovaao@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2021 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 15:41 |
Очікувана вартість: | 9 992 067,36 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 960,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 грудня 2021 10:54 |
Enquiries until: | 16 січня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 9 992 067 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 49 960 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за звітний період Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня подання Виконавцем документів, передбачених п.п. 4.3.1, 4.3.2 Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2022 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2022 18:36 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
18 січня 2022 18:36 |
Тендерна документація - нова редакція.docx | |
18 січня 2022 18:36 |
протокол 6 внесення змін.pdf | |
22 грудня 2021 10:54 |
Проєкт договору ЗДО.docx | |
22 грудня 2021 10:54 |
Технічне завдання.docx | |
22 грудня 2021 10:54 |
Тендерна документація ЗДО.docx |
18 січня 2022 18:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 січня 2022 18:36 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
18 січня 2022 18:36 |
Тендерна документація - нова редакція.docx
|
|||
18 січня 2022 18:36 |
протокол 6 внесення змін.pdf
|
|||
22 грудня 2021 10:54 |
Проєкт договору ЗДО.docx
|
|||
22 грудня 2021 10:54 |
Технічне завдання.docx
|
|||
22 грудня 2021 10:54 |
Тендерна документація ЗДО.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000024 ● b0faf3e505ec4eafb033c135f252b2d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2022 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби від 17.08.2022 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-12-22-002394-b Відділ освіти Бородянської селищної ради Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти Бородянської селищної ради) 9 992 067,36 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 14:34:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації харчування дітей (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-22-002394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів відділом освіти Бородянської селищної ради здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-23 14:46:34
Пояснення на запит
ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 18 серпня 2022 року повідомляємо, що відповідно до рішення БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ №1869-15-VIII від 28.09.2021 «Про внесення змін до рішення першої сесії восьмого скликання Бородянської селищної ради від 24 грудня 2020 року №29-01-VІІ «Про організацію харчування вихованців у закладах дошкільної освіти та учнів у закладах загальної середньої освіти Бородянської територіальної громади на 2021 рік»" встановлено вартість харчування на день: на одного вихованця поділених за віковою групою; на одного учня поділених по класам; та встановлено плату для батьків або осіб, які їх замінюють, за харчування дітей у закладах дошкільної освіти у розмірі 50% від вартості харчування дитини на день. Виходячи із вищезазначеного, було прораховано очікувану вартість закупівлі на 2022 рік з урахуванням кількості наявних дітей та кількості необхідного гарячого харчування дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти в днях на 2022 рік. При порівнянні минулих періодів відсоток відвідування дітей дошкільного віку становив 80% і врахований при плануванні закупівлі.
Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі послуг з Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти Бородянської селищної ради) Services of hot meals arranging for preschool children of pre-school educational establishments of Borodyanka settlement council, відповідають нормам встановленим в Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, Нормам та Порядку харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305.
Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Згідно 4 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, що не є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАХОДОМ та носить рекомендаційний характер. У зв’язку з чим, на власному сайті ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (адреса офіційного сайту http://otg.osvitabor.gov.ua/) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось.
Слід також зазначити, що на власному сайті ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, в розділі «Публічні закупівлі» за посиланням: http://otg.osvitabor.gov.ua/publichni-zakupivli/, інтегровано інформацію щодо всіх закупівель, які проводить ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ та які оприлюднюється на офіційному сайті: https://prozorro.gov.ua/.
З повагою,
Уповноважена особа
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-30 23:16:10
Роз'яснення щодо висновку
На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів ( до 31.08.2022 року включно) з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002394-b від 26 серпня 2022 року, оприлюднено 26 серпня 2022 року,
Виходячи із вищезазначеного, Замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме:
Чи достатньо буде прийнятого уповноваженою особою рішення про відміну закупівлі на повне виконання зобов’язань зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002394-b від 26 серпня 2022 року? Якщо у відповідності до проведеної закупівлі у Замовника відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможця, оскільки відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Учасником-переможцем було надано документи на переможця за допомогою електронної системи з проведення публічних закупівель – 14.02.2022 року. Учасник-переможець не відмовлявся від підписання договору.
Ситуація, що призвела до не укладання договору з переможцем в строки встановлені діючим законодавством полягала у зв’язку з військовою агресією Російською федерацією на території України, яка розпочалась ранком 24 лютого 2022 року, яка на території Бородянської громади була активною з 24 лютого по 01 квітня 2022 року, за якої було все знищено майно Відділу освіти Бородянської селищної ради, що підтверджено відповідними документами, які є додатками до цього звернення та прийнятого протоколу про відміну закупівлі. За підстав, які виникли та у зв’язку з тим, що працівники відділу освіти були змушені покинути територію на якій відбувалась агресія представниками Російської федерації, в тому числі уповноваженою особою по даній закупівлі прийшлось покинути окуповану територію. У Замовника не було можливості завершити дану процедуру у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено строки проведення даної процедури закупівлі. З квітня по даний час – Відділом освіти поновлюється втрачене майно та інформація та відповідно приводяться у відповідність матеріали. Була призначена нова уповноважена особа, відновлено доступи до кабінетів з електронних закупівель. Станом на 30.08.2022 року необхідність закупівлі в такій послузі потребує закупівлі в меншій очікуваній вартості закупівлі, у зв’язку з тим, що за період з 24 лютого по 31 серпня 2022 року – не потрібно було організовувати харчування дітей.
Просимо надати пояснення чи прийняте рішення про відміну закупівлі буде вважатись повним виконанням зобов’язань викладених в частині 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002394-b від 26 серпня 2022 року? Чи потрібно додатково оприлюднювати рішення про скасування рішення про визначення переможця? Якщо потрібно то за яких підстав приймати таке рішення?
З повагою.
Уповноважена особа.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення Замовником, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, Замовник оприлюднює рішення про відміну закупівлі та надає Органу моніторингу підтверджуючі документи щодо неможливості проведення закупівлі у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та інформацію про виконання зобов’язання, викладеного у частині 3 розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-22-002394-b від 26 серпня 2022 року, щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та відміни торгів і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. При цьому слід зазначити, що підстав для скасування рішення про визначення переможця торгів не має.
2022-08-30 20:32:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі")
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі") • відсутній механізм
порушення усунуто шляхом відміни торгів
2022-09-02 11:48:47
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43078651 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2022 16:21
|
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2022 16:17
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" |
9 991 314,60
UAH
|
9 893 136,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" |
9 991 831,20
UAH
|
9 991 831,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" #23239413 |
Переможець |
9 893 136,00
UAH
|
09 лютого 2022 15:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2022 20:35 |
Кінець періоду оскарження: | 10 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 вересня 2022 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з військовою агресією Російською федерацією на території України, яка розпочалась ранком 24 лютого 2022 року, а особливо на території Бородянської громади, за якої було все знищено майно Відділу освіти Бородянської селищної ради, що підтверджено відповідними документами, які є додатками до цього протоколу, в Замовника не було можливості завершити дану процедуру у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено строки проведення даної процедури закупівлі та враховуючи той факт, що станом на 30.08.2022 року необхідність закупівлі в такій послузі потребує закупівлі в меншій очікуваній вартості закупівлі, так як за період з 24 лютого по 31 серпня 2022 року – не потрібно було організовувати харчування дітей. Виходячи із вищезазначеного, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» дана закупівля потребує відміни на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та не можливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо проведення закупівлі в строки передбачені Законом (а саме: не укладено договір з Переможцем закупівлі до 01.03.2022 року включно та не продовжено з обґрунтованої необхідності строк для укладання договору до 60 днів, у зв’язку з технічною не можливістю продовжити строк укладання до 60 днів (до 10.04.2022 р.)), оскільки була активна фаза Російської агресії на території Бородянської громади. |
30 серпня 2022 20:35
|
Електронний підпис |
30 серпня 2022 20:10
|
Акт про пожежу відділу освіти |