Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона приміщень за допомогою пульта централізованого спостереження з виїздом групи мобільного реагування
Очікувана вартість
29 598,48 UAH
UA-2021-12-22-000818-b 741a2ddbf3294a0cbe603f7b8f5d5725
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огнівець Юлія Родіонівна

0564947056 cmd1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37861828
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вулиця Маршака, 1а
Контактна особа: Огнівець Юлія Родіонівна
0564947056
cmd1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення № UA-2021-11-15-002834-b, 15.11.2021 р. була розпочата процедура відкритих торгів на закупівлю Охорона приміщень за допомогою пульта централізованого спостереження з виїздом групи мобільного реагування код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги». До участі у процедурі закупівлі надійшла 1 тендерна пропозиція. Електронною системою закупівель автоматично 01.12.2021 р. відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 01.12.2021 р.
Відповідно до оголошення № UA-2021-12-01-005957-b, 01.12.2021 р. замовником повторно була розпочата процедура відкритих торгів на закупівлю Охорона приміщень за допомогою пульта централізованого спостереження з виїздом групи мобільного реагування код ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги». До участі у процедурі закупівлі надійшла 1 тендерна пропозиція. Електронною системою закупівель автоматично 17.12.2021 р. відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 17.12.2021 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2021 09:31
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Охорона приміщення головного корпусу ЦПМСД №1 (м. Кривий Ріг, вул. Маршака, буд. 1а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Маршака 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
12 місяць
Охорона гаражних боксів (м. Кривий Ріг, вул. Маршака, буд. 1а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Маршака 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
12 місяць
Охорона приміщення гаражу (м. Кривий Ріг, вул. Матросова, буд. 82)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється щомісячно протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

22 грудня 2021 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2021 09:26
UA-2021-11-15-002834-b-report.pdf
22 грудня 2021 09:26
UA-2021-12-01-005957-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109126
Переможець 29 598,48
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 09:31

Документи

22 грудня 2021 09:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 09:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
#40109126
29 598,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2021 09:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:01
сигналізація ДУ2.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:56
сигналізація ДУ1.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 12:56
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:22
договір сигналізація.PDF укладений
05 січня 2022 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків
Номер договору про закупівлю: Кр-029926
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну дії договору в обсязі до 20% суми початкового договору
Номер договору про закупівлю: Кр-029926
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 34 292,86
UAH (в тому числі ПДВ 5 715,48 UAH)