Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лопата снігова, лопата штикова, лопата совкова, граблі з держаком, граблі виті з держаком, щітка широка, ковш строитель, відро строит. 16 л.
Очікувана вартість
2 992,00 UAH
UA-2021-12-21-020768-c 1464b16984664921976c9eb70cb276fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Костянтин Іванович

+380957501701 constantineshostak1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРИ КРИНИЧКИ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33172372
Місцезнаходження: 73481, Україна , Херсонська обл., смт Комишани, місто Херсон, вул, Центральна, буд. 81-а
Контактна особа: Шостак Костянтин Іванович
+380957501701
constantineshostak1986@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


лопата снігова – 2 шт., лопата штикова – 3 шт., лопата совкова – 3 шт., граблі з держаком – 2 шт., граблі виті з держаком – 2 шт., щітка широка – 2 шт., ковш строитель – 2 шт., відро строит. 16 л. – 8 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
ДК 021:2015: 44510000-8: Знаряддя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 15 календарних днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця, вказаний в цьому Договорі Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2021 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 18:10
Звіт інвентар Дог 24.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пєлих Дмитро Вікторович
#2534718375
Переможець 2 992,00
UAH
21 грудня 2021 18:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:13
Договір 24.PDF укладений
21 грудня 2021 18:12