Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивозу побутових відходів
Очікувана вартість
72 072,00 UAH
UA-2021-12-21-018581-c 82b7bddf642e4e2faeb6e26ec31b9679
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Ковальчук

+380482427765 okkt.odeku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ «Одеський фаховий коледж комп'ютерних технологій Одеського державного екологічного університету»
Код ЄДРПОУ: 38225470
Вебсайт: https://okkt.od.ua
Місцезнаходження: 65101, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 5/2
Контактна особа: Володимир Ковальчук
+380482427765
okkt.odeku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 31 грудня 2021 15:18
Очікувана вартість: 72 072,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
429 послуга
Послуги з вивозу побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
143 послуга
Послуги з вивозу побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65101, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 5/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 45 302,40
UAH з ПДВ
28 594,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОСЕРВІС ОДЕСА" 49 764,00
UAH з ПДВ
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2021 13:10
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2021 09:28
Електронний підпис
29 грудня 2021 09:27
экосервис витяг.pdf
29 грудня 2021 09:27
3014 Лист - відгук.pdf
29 грудня 2021 09:27
Проект договору.pdf
29 грудня 2021 09:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКОСЕРВІС ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 28 594,28
UAH з ПДВ
05 січня 2022 15:35

Документи

05 січня 2022 15:35
Електронний підпис
05 січня 2022 15:35
Протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2022 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
28 594,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2022 15:35
Електронний підпис
05 січня 2022 15:35
Протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 13:15
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2023 13:14
ДУ 4.pdf зміни до договору
02 березня 2023 13:12
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 12:04
ДУ 3 ОФККТ сміття.pdf зміни до договору
03 січня 2023 12:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:16
ДУ ОФККТ см..pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2022 13:45
ДУ №1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2022 13:33
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:38
Договір.pdf укладений
17 січня 2022 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з переймунуванням Виконавця замінити словосполучення Товариство з обмеженою відповідальністю "Союз" наТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІАР-СІТІ" у преамбулі, реквізитах та у всіх додатках Договору.
Номер договору про закупівлю: № 1314КК22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити дію договору на строк достатній для проведення закупівлі на початку 2023 року
Номер договору про закупівлю: № 1314КК22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для закупівлі послуг на початку 2023 року
Номер договору про закупівлю: № 1314КК22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: № 1314КК22
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 32 143,57
UAH (в тому числі ПДВ 5 357,26 UAH)