Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 43343870 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
Контактна особа: |
Олена Тарновецька +380372564420, +380372559203, +380372547650 ekonomonco@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 13:22 |
Очікувана вартість: | 2 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 16:30 |
ТД Капремонт поліклініка БКОЦ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
і він залишається в учасника а не в Замовника, тому він і односторонній, В акті зазначається
особа Замовника яка допустила учасника до майбутнього об'єкту будівництва, і звичайно
з відміткою про дану осjбу, нічого суперечливого в документації немає. Оглядайте об'єкт,
приймайте участь торгах, вигравайте. Бажаємо Вам успіхів і перемоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-08-000005 ● 95858c1ae3e9404cb57c53be75b43bff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 09:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2022 №130
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2021-12-21-018287-c 21.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-10 13:10:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Обласного комунального некомерційного підприємства "Буковинський клінічний онкологічний центр" в м.Чернівці вул.Героїв Майдану, 242» (код ДК 021-2015 - 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-21-018287-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 17:54:17
Відповідь на запит
1) Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Обласного комунального некомерційного підприємства "Буковинський клінічний онкологічний центр" в м. Чернівці вул. Героїв Майдану, 242» (код ДК 021-2015 - 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-21-018287-c та його очікувана вартість визначена на підставі кошторисної документації та експертного звіту №37805 від 07.12.2021 р., реєстраційний номер EX01:3403-3465-5465-1826.
2) Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі і вона стосується наступних категорій замовників:
правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
органів місцевого самоврядування;
головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
суб’єктів господарювання державного сектору економіки .
Обласне комунальне некомерційне підприємство «Буковинський клінічний онкологічний центр» ( ОКНП «БКОЦ») не відноситься до жодної із вище перерахованих категорій.
ОКНП «БКОЦ» отримує кошти від Національної служби здоров’я України за надані послуги, а в частині оплати комунальних платежів (від обласного бюджету) і являється отримувачем коштів.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-07-05 16:56:13
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку: ID моніторингу: UA-M-2022-06-08-000005
У відповідності та в порядку до ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас, як до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
1. Чи було враховано під час проведеної перевірки всі матеріали тендерної пропозиції ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» (далі – учасник-переможець), при складанні висновку моніторингу № UA-M-2022-06-08-000005, за результатами якої Ваш орган прийшов до висновку щодо «порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів» та на підставі якого ОКНП «БКОЦ» зобов’язано «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору»,
а саме, в частині порушення вимог абз.2 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон), – чи перевірялась та чи враховувалась довідка №1458 від 28.12.2021 ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», яке зареєстроване та здійснює свою діяльність в м.Чернівці, вул.Вінничченка, 119А, «про кваліфікацію та досвід основних спеціалісті», відповідно до якої Ряба Лілія Іванівна є працівником даного ТОВ за зазначеною адресою,
І чи не є очевидним, з врахуванням довідки №1458 від 28.12.2021 ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», згідно якої працівником даного ТОВ, розміщеного у м.Чернівці, вул.Вінничченка, 119А, головним інженером – Ряба Лілія Іванівна, робота здійснюється саме в м.Чернівці, відповідність даного факту тендерній вимозі щодо інформаційної довідки про знаходження, на час виконання робіт, у м. Чернівці компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується виконання робіт, що є предметом даної закупівлі?!
При цьому хочемо зазначити, що Замовником надання вищезазначених довідок вимагалось у довільній формі.
За таких обставин підтвердження відповідності місця роботи відповідального працівника поданими учасником матеріали тендерної пропозиції в м.Чернівці, що відповідає тендерній вимозі, чи має місце саме «значуще порушення» і яким чином це могло призвести до «необ’єктивного та упередженого визначення переможця відкритих торгів»?
2. Щодо порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, що стосується підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації (файл «ТД Капремонт поліклініка БКОЦ.docx») яким вимагалось дотримання учасниками норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність,
повідомляємо що діючий Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» має таку саме назву і мала місце помилка в зазначенні номера та дати прийняття Закону № 361-IX від 06.12.2019р. і є за своєю суттю опискою,
- в той же час, чи враховано Вашим органом під час складання висновку те, що посилання на Закон України, який втратив чинність, не створює будь-яких прав і обов’язків в даному випадку для жодних із сторін і тому не могло вплинути, і, в даній процедурі закупівлі, не вплинуло на будь-чиї права чи обов’язки, не створило і не могло створити жодних наслідків.
3. Щодо порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону, що стосується «Інші умов договору» зазначаємо, що за даною процедурою закупівлі було повністю дотримано вимоги ст.ст.33,41 Закону, Договір було укладено у передбачений строк - не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Умови договору про закупівлю не відрізнялись від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
4. Просимо роз’яснити, яке саме із зазначених у Вашому висновку порушень (які за своїм характером є неумисними і несуттєвими) розцінено як «значуще», і яке з них засвідчує саме «необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів», наслідком чого стало зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору»?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності та в порядку до ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас, як до органу державного фінансового контролю із запереченнями щодо висновку та його зобов’язань. 1. Щодо порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, що стосується підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації (файл «ТД Капремонт поліклініка БКОЦ.docx») яким вимагалось дотримання учасниками норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність, повідомляємо що діючий Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» має таку саме назву і мала місце помилка в зазначенні номера та дати прийняття Закону № 361-IX від 06.12.2019р. і є за своєю суттю опискою. В той же час, чи враховано Вашим органом під час складання висновку те, що посилання на Закон України, який втратив чинність, не створює будь-яких прав і обов’язків в даному випадку для жодних із сторін і тому не могло вплинути, і, в даній процедурі закупівлі, не вплинуло на будь-чиї права чи обов’язки, не створило і не могло створити жодних наслідків. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 1 розділу ІІ Додатку № 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про знаходження, на час виконання робіт, у м. Чернівці компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Учасником-переможцем на виконання вищезазначеної вимоги надано Інформаційну довідку від 28.12.2021 № 1459 (файл «29. Довідка про компетентного представника.pdf») в якій ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» інформує Замовника про компетентного представника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань що стосуються виконання робіт. Однак вами зазначається, що в тексті вищевказаної довідки відсутнє підтвердження того, що зазначений компетентний представник Учасника на час виконання робіт буде знаходитись у м. Чернівці. Замовником під час здійснення перевірки вищезгаданого кваліфікаційного критерію застосовувались наступні критерії: - Наяність довідки № 1459 від 28.12.2021 р.( довідка вимагалась не за зразком, а в довільній формі); - Наявність довідки №1458 від 28.12.2021 ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», яке зареєстроване та здійснює свою діяльність в м.Чернівці, вул.Вінничченка, 119А, «про кваліфікацію та досвід основних спеціалісті», відповідно до якої Ряба Лілія Іванівна є працівником даного ТОВ за зазначеною адресою. На наше переконання є очевидним, з врахуванням довідки №1458 від 28.12.2021 ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», згідно якої працівником даного ТОВ, розміщеного у м.Чернівці, вул.Вінничченка, 119А, головним інженером – Ряба Лілія Іванівна, робота здійснюється саме в м.Чернівці, відповідність даного факту тендерній вимозі щодо інформаційної довідки про знаходження, на час виконання робіт, у м. Чернівці компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Якби у Замовника виник сумнів з приводу цього питання то він би міг скористатися ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме розмістити повідомлення про усунення невідповідностей інформації щодо кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16. 3.Щодо порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону, що стосується «Інші умов договору» зазначаємо, що за даною процедурою закупівлі було повністю дотримано вимоги ст.ст.33,41 Закону, Договір було укладено у передбачений строк - не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Умови договору про закупівлю не відрізнялись від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Також зазначаємо, що у відповідності до ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» нами було надіслано звернення з метою отримання роз’яснень , яке саме із зазначених у Вашому висновку порушень (які за своїм характером є неумисними і несуттєвими) розцінено як «значуще», і яке з них засвідчує саме «необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів», наслідком чого стало зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору» на яке не отримано відповіді.
2022-07-07 18:30:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 14.07.2022 р. за вихідним номером 564 до Чернівецького окружного адміністративного суду направлено позовну заяву по оскарженню висновку моніторингу данної процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | №600/2541/22-а |
Дата відкриття провадження: | 22 липня 2022 |
Документи:
10 листопада 2022 16:44
|
Електронний підпис |
10 листопада 2022 15:43
|
рішення суду капремонт поліклініки .pdf |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а ухвала про вступ.pdf |
25 липня 2022 15:09
|
Лист від Адмінсуду.docx |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а позовна заява.pdf |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а ухвала про відкриття.pdf |
10 листопада 2022 16:44
|
Електронний підпис |
25 липня 2022 15:29
|
Електронний підпис |
10 листопада 2022 15:43
|
рішення суду капремонт поліклініки .pdf |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а ухвала про вступ.pdf |
25 липня 2022 15:09
|
Лист від Адмінсуду.docx |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а позовна заява.pdf |
25 липня 2022 15:09
|
600-2541-22-а ухвала про відкриття.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІКБУДПРОЕКТ" |
2 538 001,20
UAH з ПДВ
|
2 538 001,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
2 538 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 13:07
|
додаткова Будторгінвест.pdf | укладений |
29 грудня 2022 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 12:12
|
Договір Будторгінвест.pdf | укладений |
02 лютого 2022 12:10
|