Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підшипники (44440000-6 - Вальниці)
Bearings (44440000-6 - Rolling mills)
Bearings (44440000-6 - Rolling mills)
Очікувана вартість
107 768 508,00 UAH
UA-2021-12-21-015412-c ● f0265cfc59ea450dad8608b67fdd1424
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 107 768 508,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 538 842,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1077685.08 UAH |
Publication date: | 21 грудня 2021 15:31 |
Enquiries until: | 31 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 червня 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 107 768 508 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 538 843 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Scope of the procurement
Підшипники (44440000-6 - Вальниці)
Bearings (44440000-6 - Rolling mills)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13753 шт
Підшипник здвоєний Н6-882726Е2К1МУС44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Підшипник здвоєний Н6-882726Е2К1МУС44
CPV: 44440000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2022 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2022 14:02 |
Зміни до тендеру_4806 від 20.05.2022.docx | |
20 травня 2022 14:02 |
4806_ТД підшипники_нова редакція від 20.05.2022.docx | |
02 травня 2022 14:58 |
Зміни до тендеру_4806 від 02.05.2022.docx | |
11 квітня 2022 13:21 |
Зміни до тендеру_4806 від 11.04.2022.docx | |
18 березня 2022 10:49 |
Зміни до тендеру_4806 від 18.03.2022.docx | |
04 березня 2022 10:48 |
Зміни до тендеру_4806 від 04.03.2022.docx | |
22 лютого 2022 15:30 |
Зміни до тендеру_4806 від 22.02.2022.docx | |
15 лютого 2022 15:24 |
Зміни до тендеру_4806 від 15.02.2022.docx | |
09 лютого 2022 14:14 |
Зміни до тендеру_4806 від 09.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 15:21 |
Зміни до тендеру_4806 від 02.02.2022.docx | |
28 січня 2022 15:10 |
Зміни до тендеру_4806 від 28.01.2022.docx | |
20 січня 2022 15:42 |
Зміни до тендеру_4806 від 20.01.2022.docx | |
19 січня 2022 16:04 |
Зміни до тендеру_4806 від 19.01.2022.docx | |
13 січня 2022 14:44 |
Зміни до тендеру_4806 від 13.01.2022.docx | |
21 грудня 2021 15:28 |
Додаток №9.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 10 січня 2022 17:46
Щодо умов проекту Договору
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження
Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049
Закупівля: UA-2021-12-21-015412-c
В И М О Г А
Філією Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-12-21-015412-c по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники).
Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару.
Так відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1. «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару.
Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
На підставі зазначеного, Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 10 календарних днів від дати отримання Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції:
«6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 10 (десятий) календарний день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині відповідальності сторін встановленої в проекті договору.
Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (Проект договору), на Постачальника покладається неспіврозмірна відповідальність, а саме:
10.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
10.2. У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку.
10.2. У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, Продукція не приймається ЗАМОВНИКОМ та повертається ПОСТАЧАЛЬНИКУ. Усі витрати, що виникли в зв’язку з ввезенням (включаючи податки та збори) та поверненням (включаючи податки та збори) такоїПродукції покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА.
10.3. За порушення строків, зазначених у п. 7.1 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ збитки, що виникли при оплаті останнім штрафів та пень.
10.4. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції.
При порушенні строків заміни дефектної та/або неякісної Продукції, визначених п.2.8,7.4. даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми не заміненої у строк дефектної та/або неякісної Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектної та/або неякісної Продукції, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
Якщо при прийманні Продукції виявляється її фактична невідповідність (по кількості та/або асортименту) умовам Контракту та/або документам, які надані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ згідно п. 7.1. Контракту, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ новий (виправлений) пакет документів на Продукцію, який відповідає фактичній кількості (асортименту) Продукції і в 20-денний строк за власний рахунок здійснити допоставку (заміну) Продукції. В цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ всі витрати, які можуть виникнути у ЗАМОВНИКА з ввезенням та поверненням зазначеної Продукції (в т.ч. сплаті штрафів, пень, податків (в т.ч. ПДВ), зборів та непередбачених витрат по митному оформленню).
Якщо при прийманні Продукції виявиться її фактична невідповідність технічним та/або якісним характеристикам, визначеним в Контракті та/або документам, які надані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ згідно п. 7.1. Контракту, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний в 20-денний строк за власний рахунок замінити таку Продукцію на належну. В цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ всі витрати, які можуть виникнути у ЗАМОВНИКА з ввезенням та поверненням зазначеної Продукції (в т.ч. сплаті штрафів, пень, податків (в т.ч. ПДВ), зборів та непередбачених витрат по митному оформленню).
В той же час, за прострочу оплати Товару відповідно до п.10.6. Додатку 9 до ТД (Проект договору) встановлена наступна відповідальність Замовника: «10.6. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. При розрахунку процентів річних, що є відповідальністю ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання, ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.6. цього Договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.»
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Так, відповідно до приписів ст. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність.
Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника.
У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 10.1. проекту Договору в наступній редакції: «10.1. У разі затримки поставки товару, або поставки товару не в повному обсязі, заявленому Постачальником, відповідно до Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від суми вартості Товару, поставка якого прострочена за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.»
Відповідно пункти 10.2. – 10.4. виключити з додатку 9 до ТД (Проект договору).
Для забезпечення принципу рівності сторін пункт 10.6.. Проекту договору просимо викласти в наступній редакції «10.6. Сторони відповідно встановили, що розмір відповідальності Замовника у вигляді пені за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) за кожен день прострочення від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.»
Розгорнути
Згорнути
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження
Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049
Закупівля: UA-2021-12-21-015412-c
В И М О Г А
Філією Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-12-21-015412-c по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники).
Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару.
Так відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1. «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару.
Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
На підставі зазначеного, Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 10 календарних днів від дати отримання Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції:
«6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 10 (десятий) календарний день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині відповідальності сторін встановленої в проекті договору.
Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (Проект договору), на Постачальника покладається неспіврозмірна відповідальність, а саме:
10.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
10.2. У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку.
10.2. У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, Продукція не приймається ЗАМОВНИКОМ та повертається ПОСТАЧАЛЬНИКУ. Усі витрати, що виникли в зв’язку з ввезенням (включаючи податки та збори) та поверненням (включаючи податки та збори) такоїПродукції покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА.
10.3. За порушення строків, зазначених у п. 7.1 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ збитки, що виникли при оплаті останнім штрафів та пень.
10.4. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції.
При порушенні строків заміни дефектної та/або неякісної Продукції, визначених п.2.8,7.4. даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми не заміненої у строк дефектної та/або неякісної Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектної та/або неякісної Продукції, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
Якщо при прийманні Продукції виявляється її фактична невідповідність (по кількості та/або асортименту) умовам Контракту та/або документам, які надані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ згідно п. 7.1. Контракту, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ новий (виправлений) пакет документів на Продукцію, який відповідає фактичній кількості (асортименту) Продукції і в 20-денний строк за власний рахунок здійснити допоставку (заміну) Продукції. В цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ всі витрати, які можуть виникнути у ЗАМОВНИКА з ввезенням та поверненням зазначеної Продукції (в т.ч. сплаті штрафів, пень, податків (в т.ч. ПДВ), зборів та непередбачених витрат по митному оформленню).
Якщо при прийманні Продукції виявиться її фактична невідповідність технічним та/або якісним характеристикам, визначеним в Контракті та/або документам, які надані ПОСТАЧАЛЬНИКОМ згідно п. 7.1. Контракту, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний в 20-денний строк за власний рахунок замінити таку Продукцію на належну. В цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ всі витрати, які можуть виникнути у ЗАМОВНИКА з ввезенням та поверненням зазначеної Продукції (в т.ч. сплаті штрафів, пень, податків (в т.ч. ПДВ), зборів та непередбачених витрат по митному оформленню).
В той же час, за прострочу оплати Товару відповідно до п.10.6. Додатку 9 до ТД (Проект договору) встановлена наступна відповідальність Замовника: «10.6. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. При розрахунку процентів річних, що є відповідальністю ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання, ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.6. цього Договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.»
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Так, відповідно до приписів ст. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність.
Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника.
У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 10.1. проекту Договору в наступній редакції: «10.1. У разі затримки поставки товару, або поставки товару не в повному обсязі, заявленому Постачальником, відповідно до Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від суми вартості Товару, поставка якого прострочена за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня.»
Відповідно пункти 10.2. – 10.4. виключити з додатку 9 до ТД (Проект договору).
Для забезпечення принципу рівності сторін пункт 10.6.. Проекту договору просимо викласти в наступній редакції «10.6. Сторони відповідно встановили, що розмір відповідальності Замовника у вигляді пені за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) за кожен день прострочення від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2022 14:45
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 24 січня 2022 19:32
Стосовно очікуваної вартості
Шановний організатор Торгів!
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі.
Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо.
За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ):
підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 -9480,00 грн. за шт.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року.
Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість.
Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі.
Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо.
За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ):
підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 -9480,00 грн. за шт.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року.
Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість.
Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2022 16:17
Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 28 січня 2022 16:15
Стосовно очікуваної вартості
Шановний організатор Торгів!
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі.
Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо.
За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ):
підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 -9480,00 грн. за шт.
Відповідна довідка додається.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року.
Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість.
Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі.
Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо.
За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ):
підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 -9480,00 грн. за шт.
Відповідна довідка додається.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року.
Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість.
Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2022 15:23
Шановний учаснику, Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін, за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 10 лютого 2022 16:45
Щодо очікуваної вартості
Шановний організатор Торгів! Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо. За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 - 9480,00 грн. за шт. Відповідна довідка додається.
За даними ДП "ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ", станом на кінець січня - початок лютого 2022 р. на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 - 8085,00-10985,00 грн. за шт.
Відповідна довідка додається.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року. Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість. Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Розгорнути
Згорнути
За даними ДП "ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ", станом на кінець січня - початок лютого 2022 р. на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 - 8085,00-10985,00 грн. за шт.
Відповідна довідка додається.
Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року. Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість. Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2022 15:25
Шановний учаснику, Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін, за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 17 лютого 2022 12:02
Очікувана вартість
Шановний організатор Торгів! Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо. За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 - 9480,00 грн. за шт. Відповідна довідка додається. За даними ДП "ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ", станом на кінець січня - початок лютого 2022 р. на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 - 8085,00-10985,00 грн. за шт. Відповідна довідка додається. Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року. Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість. Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2022 15:31
Шановний учаснику, Замовником наразі проводиться додатковий моніторинг цін, за результатами якого буде прийнято відповідне рішення та за наявності підстав внесено зміни до умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 17 лютого 2022 19:31
Щодо істотних умов договору
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-12-21-015412-c
В И М О Г А
Філією Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-12-21-015412-c по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору) п. 6.1. «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.» Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення, поліамід тощо, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати, які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків, пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від покупців Товару. Вважаємо, що Акціонерне товариство "Українська залізниця" як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку, встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений Товар до 10 банківських днів від дати отримання Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині відповідальності сторін, встановленої в проекті Договору. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), на Постачальника покладається неспіврозмірна відповідальність, а саме:
п. 10.1. «При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
п.10.2. «У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку.
п. 10.3. «За порушення строків, зазначених у п. 7.1 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ збитки, що виникли при оплаті останнім штрафів та пень.
п. 10.4. «У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції. При порушенні строків заміни дефектної та/або неякісної Продукції, визначених п.2.8,7.4. даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми не заміненої у строк дефектної та/або неякісної Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектної та/або неякісної Продукції, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
В той же час, за прострочку оплати Товару відповідно до п.10.6. Додатку 9 до ТД (проект договору) встановлена наступна відповідальність Замовника: «10.6. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. При розрахунку процентів річних, що є відповідальністю ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання, ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.6. цього Договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце». Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Так, відповідно до приписів ст. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 10.1. проекту Договору в наступній редакції: «10.1. У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі, заявленому Постачальником, відповідно до Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від суми вартості Товару, поставка якого прострочена, за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня». Відповідно, пункти 10.2. – 10.4. виключити з Додатку 9 до ТД (проект договору). Для забезпечення принципу рівності сторін пункт 10.6. проекту Договору просимо викласти в наступній редакції «10.6. Сторони відповідно встановили, що розмір відповідальності Замовника у вигляді пені за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) за кожен день прострочення від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.»
3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині незмінності ціни на Продукцію. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), ціна на Продукцію може бути змінена тільки у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни у зв’язку зі зміною законодавства України (п. 4.4. «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди»).
Дані умови проекту Договору не передбачають обумовлене зростання собівартості Продукції, що викликане стрімким зростанням цін на енергоносії та сировину, необхідні для виготовлення Продукції, яке спостерігається останнім часом в Україні.
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Просимо викласти п. 4.4. проекту Договору в наступній редакції: «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди.
Ціна на продукцію може бути змінена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у зв’язку зі зміною більш ніж на 10% вартості енергоносіїв та сировини (металу) від цін, що склалися на момент укладення Договору, що повинно підтверджуватися документально. В такому разі ПОСТАЧАЛЬНИК надсилає ЗАМОВНИКУ проект відповідної додаткової угоди, яку ЗАМОВНИК повинен підписати. В іншому разі Договір вважається розірваним достроково, а Сторони повинні провести взаєморозрахунки за Договором протягом 10-ти робочих днів».
4. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині поставки Продукції.
Так, ПОСТАЧАЛЬНИК поставлений у вкрай невигідну позицію по плануванню постачання (виробництва) Продукції по відношенню до ЗАМОВНИКА, який при здійсненні закупівлі керується тільки своїми планами та реальним фінансуванням.
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Просимо викласти п. 5.2. проекту Договору в наступній редакції:
«5.2. Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, згідно з максимальним місячним обсягом поставки, вказаним Постачальником в ціновій пропозиції, а також тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Продукції.
Зі сторони ЗАМОВНИКА рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ЗАМОВНИКА щонайменше двома уповноваженими особами з числа таких:
керівник (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
перший заступник керівника (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
заступники керівника (особи, що виконують їхні обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
керівники відповідних структурних підрозділів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail).
Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або електронною поштою (E-mail).
Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці.
Матеріальні витрати, що виникли при поверненні продукції, яка не була письмово заявлена (або щодо якої ЗАМОВНИК не надав рознарядку), покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА.
ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.
За необхідності, рознарядка може бути відкоригована ЗАМОВНИКОМ, про що обов’язково повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ».
5. З метою забезпечення можливості залучення Постачальником додаткового фінансування для виконання Договору, просимо включити до проекту Договору умову про можливість відступлення Замовником права грошової вимоги третій особі у формі факторингу, згідно з Цивільним Кодексом України в чинній редакції.
Розгорнути
Згорнути
В И М О Г А
Філією Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-12-21-015412-c по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору) п. 6.1. «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.» Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення, поліамід тощо, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати, які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків, пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від покупців Товару. Вважаємо, що Акціонерне товариство "Українська залізниця" як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку, встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений Товар до 10 банківських днів від дати отримання Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині відповідальності сторін, встановленої в проекті Договору. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), на Постачальника покладається неспіврозмірна відповідальність, а саме:
п. 10.1. «При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
п.10.2. «У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку.
п. 10.3. «За порушення строків, зазначених у п. 7.1 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ збитки, що виникли при оплаті останнім штрафів та пень.
п. 10.4. «У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції. При порушенні строків заміни дефектної та/або неякісної Продукції, визначених п.2.8,7.4. даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми не заміненої у строк дефектної та/або неякісної Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектної та/або неякісної Продукції, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК.
В той же час, за прострочку оплати Товару відповідно до п.10.6. Додатку 9 до ТД (проект договору) встановлена наступна відповідальність Замовника: «10.6. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. При розрахунку процентів річних, що є відповідальністю ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання, ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.6. цього Договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце». Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Так, відповідно до приписів ст. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 10.1. проекту Договору в наступній редакції: «10.1. У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі, заявленому Постачальником, відповідно до Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від суми вартості Товару, поставка якого прострочена, за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня». Відповідно, пункти 10.2. – 10.4. виключити з Додатку 9 до ТД (проект договору). Для забезпечення принципу рівності сторін пункт 10.6. проекту Договору просимо викласти в наступній редакції «10.6. Сторони відповідно встановили, що розмір відповідальності Замовника у вигляді пені за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) за кожен день прострочення від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.»
3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині незмінності ціни на Продукцію. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), ціна на Продукцію може бути змінена тільки у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни у зв’язку зі зміною законодавства України (п. 4.4. «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди»).
Дані умови проекту Договору не передбачають обумовлене зростання собівартості Продукції, що викликане стрімким зростанням цін на енергоносії та сировину, необхідні для виготовлення Продукції, яке спостерігається останнім часом в Україні.
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Просимо викласти п. 4.4. проекту Договору в наступній редакції: «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди.
Ціна на продукцію може бути змінена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у зв’язку зі зміною більш ніж на 10% вартості енергоносіїв та сировини (металу) від цін, що склалися на момент укладення Договору, що повинно підтверджуватися документально. В такому разі ПОСТАЧАЛЬНИК надсилає ЗАМОВНИКУ проект відповідної додаткової угоди, яку ЗАМОВНИК повинен підписати. В іншому разі Договір вважається розірваним достроково, а Сторони повинні провести взаєморозрахунки за Договором протягом 10-ти робочих днів».
4. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині поставки Продукції.
Так, ПОСТАЧАЛЬНИК поставлений у вкрай невигідну позицію по плануванню постачання (виробництва) Продукції по відношенню до ЗАМОВНИКА, який при здійсненні закупівлі керується тільки своїми планами та реальним фінансуванням.
Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними.
Просимо викласти п. 5.2. проекту Договору в наступній редакції:
«5.2. Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, згідно з максимальним місячним обсягом поставки, вказаним Постачальником в ціновій пропозиції, а також тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Продукції.
Зі сторони ЗАМОВНИКА рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ЗАМОВНИКА щонайменше двома уповноваженими особами з числа таких:
керівник (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
перший заступник керівника (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
заступники керівника (особи, що виконують їхні обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»;
керівники відповідних структурних підрозділів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail).
Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або електронною поштою (E-mail).
Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці.
Матеріальні витрати, що виникли при поверненні продукції, яка не була письмово заявлена (або щодо якої ЗАМОВНИК не надав рознарядку), покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА.
ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.
За необхідності, рознарядка може бути відкоригована ЗАМОВНИКОМ, про що обов’язково повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ».
5. З метою забезпечення можливості залучення Постачальником додаткового фінансування для виконання Договору, просимо включити до проекту Договору умову про можливість відступлення Замовником права грошової вимоги третій особі у формі факторингу, згідно з Цивільним Кодексом України в чинній редакції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2022 15:31
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 26 лютого 2022 22:40
Стосовно умов договору
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-12-21-015412-c В И М О Г А Філією Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» опублікована закупівля UA-2021-12-21-015412-c по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору) п. 6.1. «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.» Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення, поліамід тощо, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати, які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків, пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від покупців Товару. Вважаємо, що Акціонерне товариство "Українська залізниця" як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку, встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений Товар до 10 банківських днів від дати отримання Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.» 2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині відповідальності сторін, встановленої в проекті Договору. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), на Постачальника покладається неспіврозмірна відповідальність, а саме: п. 10.1. «При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК. п.10.2. «У випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку. п. 10.3. «За порушення строків, зазначених у п. 7.1 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ЗАМОВНИКУ збитки, що виникли при оплаті останнім штрафів та пень. п. 10.4. «У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції. При порушенні строків заміни дефектної та/або неякісної Продукції, визначених п.2.8,7.4. даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми не заміненої у строк дефектної та/або неякісної Продукції за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектної та/або неякісної Продукції, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК. В той же час, за прострочку оплати Товару відповідно до п.10.6. Додатку 9 до ТД (проект договору) встановлена наступна відповідальність Замовника: «10.6. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. При розрахунку процентів річних, що є відповідальністю ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання, ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.6. цього Договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце». Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Так, відповідно до приписів ст. 3 ЦК України: Загальними засадами цивільного законодавства є: справедливість, добросовісність та розумність. Стаття 6. ГК України встановлює, що Загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб’єктів господарювання; захист національного товаровиробника. У рішенні 15-рп/2004 від 02.11.2004 р. Конституційного Суду України визначено, що справедливість - одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його як регулятора суспільних відносин, одним із загальнолюдських вимірів права. Зазвичай справедливість розглядають як властивість права, виражену, зокрема, в рівному юридичному масштабі поведінки й у пропорційності юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню. У сфері реалізації права справедливість проявляється, зокрема, у рівності всіх перед законом і засобах, що обираються для їх досягнення. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та встановити пропорційну відповідальність сторін Договору, виклавши п. 10.1. проекту Договору в наступній редакції: «10.1. У разі затримки поставки Товару, або поставки Товару не в повному обсязі, заявленому Постачальником, відповідно до Договору, Постачальник сплачує штраф у розмірі 0,1% від суми вартості Товару, поставка якого прострочена, за кожний день прострочення, але не більше однієї облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який сплачується пеня». Відповідно, пункти 10.2. – 10.4. виключити з Додатку 9 до ТД (проект договору). Для забезпечення принципу рівності сторін пункт 10.6. проекту Договору просимо викласти в наступній редакції «10.6. Сторони відповідно встановили, що розмір відповідальності Замовника у вигляді пені за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) за кожен день прострочення від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.» 3. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині незмінності ціни на Продукцію. Відповідно до умов Додатку 9 до ТД (проект договору), ціна на Продукцію може бути змінена тільки у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни у зв’язку зі зміною законодавства України (п. 4.4. «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди»). Дані умови проекту Договору не передбачають обумовлене зростання собівартості Продукції, що викликане стрімким зростанням цін на енергоносії та сировину, необхідні для виготовлення Продукції, яке спостерігається останнім часом в Україні. Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Просимо викласти п. 4.4. проекту Договору в наступній редакції: «Зміна ціни Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується Сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у зв’язку з внесенням змін до законодавства України в частині податків і зборів. Зміна ціни в зв’язку зі зміною законодавства України обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. Ціна на продукцію може бути змінена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ у зв’язку зі зміною більш ніж на 10% вартості енергоносіїв та сировини (металу) від цін, що склалися на момент укладення Договору, що повинно підтверджуватися документально. В такому разі ПОСТАЧАЛЬНИК надсилає ЗАМОВНИКУ проект відповідної додаткової угоди, яку ЗАМОВНИК повинен підписати. В іншому разі Договір вважається розірваним достроково, а Сторони повинні провести взаєморозрахунки за Договором протягом 10-ти робочих днів». 4. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині поставки Продукції. Так, ПОСТАЧАЛЬНИК поставлений у вкрай невигідну позицію по плануванню постачання (виробництва) Продукції по відношенню до ЗАМОВНИКА, який при здійсненні закупівлі керується тільки своїми планами та реальним фінансуванням. Зазначені умови є дискримінаційними та не паритетними. Просимо викласти п. 5.2. проекту Договору в наступній редакції: «5.2. Поставка Продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, згідно з максимальним місячним обсягом поставки, вказаним Постачальником в ціновій пропозиції, а також тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання Продукції. Зі сторони ЗАМОВНИКА рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ЗАМОВНИКА щонайменше двома уповноваженими особами з числа таких: керівник (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»; перший заступник керівника (особа, що виконує його обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»; заступники керівника (особи, що виконують їхні обов’язки) філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця»; керівники відповідних структурних підрозділів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця». Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail). Сторони погоджують, що рознарядка вважається отриманою ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дня її відправлення ЗАМОВНИКОМ засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або електронною поштою (E-mail). Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Матеріальні витрати, що виникли при поверненні продукції, яка не була письмово заявлена (або щодо якої ЗАМОВНИК не надав рознарядку), покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА. ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА. За необхідності, рознарядка може бути відкоригована ЗАМОВНИКОМ, про що обов’язково повідомляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ». 5. З метою забезпечення можливості залучення Постачальником додаткового фінансування для виконання Договору, просимо включити до проекту Договору умову про можливість відступлення Замовником права грошової вимоги третій особі у формі факторингу, згідно з Цивільним Кодексом України в чинній редакції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2022 12:41
З огляду на ситуацію, що склалася в державі 24 лютого, замовник розгляне Ваше звернення пізніше. Сподіваємося на розуміння.
Номер вимоги: UA-2021-12-21-015412-c.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "У.П.Е.К.", Код ЄДРПОУ:23001858
Дата подання: 26 лютого 2022 22:42
Стосовно очікуваної вартості
Шановний організатор Торгів! Наше підприємство спеціалізується на постачанні Товару, який є предметом закупівлі. Ми уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та вимушені констатувати, що очікувана ціна (вартість) Товару, яка сформована Вашим підприємством та яка зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, не відповідає мінімальним цінам, які нині діють на ринку аналогічного Товару. Протягом 2021 року неодноразово відбувалися значні (від 30 % до 120 %) зростання усіх ціноутворюючих показників: електроенергії, вартості металу, мінімальної заробітної плати тощо. За даними Торгово-промислової палати, станом на січень 2022 року на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 – 7900,00 - 9480,00 грн. за шт. Відповідна довідка додається. За даними ДП "ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ", станом на кінець січня - початок лютого 2022 р. на ринку встановлено наступний рівень цін на предмет закупівлі (без урахування ПДВ): підшипник роликовий Н6-882726Е2К1МУС44 - 8085,00-10985,00 грн. за шт. Відповідна довідка додається. Зазначена ж Вашим підприємством очікувана Вартість закупівлі сформована на рівні цін початку 2021 року. Вважаємо, що жоден виробник Товару не може забезпечити поставку Товару за ціною, яка визначена Вашим підприємством як очікувана вартість. Враховуючи зазначене просимо Вас переглянути очікувану вартість Товару в сторону збільшення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2022 12:41
З огляду на ситуацію, що склалася в державі 24 лютого, замовник розгляне Ваше звернення пізніше. Сподіваємося на розуміння.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 червня 2022 13:37 |
Кінець періоду оскарження: | 20 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 09 червня 2022 13:37 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX. Також затверджено Указ Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким постановлено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, та Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 № 212-IX), строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб, що унеможливлюють виконання норм Закону. Враховуючи вищевикладене, наявні підстави визнати тендер таким, що не відбувся. ВИРІШЕНО: На підставі п. 1 ч. 5 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та висновку ТПП України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, обумовлених дією на території України воєнного стану, введеного Указом від 24.02.22 №64/2022 президента України і подовження дії воєнного стану в Україні згідно з Указами Президента України від 14.03.22 № 133/2022, 18.04.2022 № 259/2022 та від 17.05.2022 № 341/2022, що унеможливлює виконання зобов’язань передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» - визнати тендер таким, що не відбувся, за процедурою закупівлі Підшипників (44440000-6 - Вальниці) (оголошення у ЦБД № UA-2021-12-21-015412-c). |
Документи:
09 червня 2022 13:37
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 13:37
|
Протокол_4806.docx |